Tim M

Mooi bureau kunnen uitkiezen na dat ik kleurstalen thuis kon bekijken.

Liberis

Helaas is onze tweede locker kast nog altijd spoorloos en krijgen wij weinig updates met waar deze is.

Update: inmiddels hebben wij een tweede lockerkast ontvangen.

M V Damme

Goede service en afhandeling

st. Zorgcentrum Talma Urk

We bestellen regelmatig bij Via-Direct en er wordt altijd snel en goed geleverd.

Co T

Snel geleverd zonder problemen.

particulier (dr.M.S.F.Kemp)

Uitstekende benadering bij aankoop nieuwe bureaustoel; prima traject van bestelling naar levering

Coöperatie Woonpark Uytenbosch

Goede archiefkast geleverd. Helaas ontbraken er meerdere onderdelen (1 extra legplank en 6 plankhouders). Ondanks 3 keer reclameren in 6 weken na levering van de kast zijn die ontbrekende onderdelen... Goede archiefkast geleverd. Helaas ontbraken er meerdere onderdelen (1 extra legplank en 6 plankhouders). Ondanks 3 keer reclameren in 6 weken na levering van de kast zijn die ontbrekende onderdelen nog steeds niet binnen. Jammer, want de kast kan zo niet worden gebruikt. Overigens wirdt ik telkens prettig te woord gestaan.

vinkbouw

Ja dat zou ik wel doen, Ik vind dat alleen de prijsstijgeingen dei hanteert worden niet in verhouding zijn met de markt

Zita

Bureau en bureaustoel besteld, particulier. Het bureau alleen van een plaatje. Ik wilde stalen hebben van de houtkleuren van het bureau en van de bekleding van de stoel, die besteld moesten worden... Bureau en bureaustoel besteld, particulier. Het bureau alleen van een plaatje. Ik wilde stalen hebben van de houtkleuren van het bureau en van de bekleding van de stoel, die besteld moesten worden maar die kreeg ik snel. Achteraf klopte de informatie over het bureau niet helemaal. Als ik het geweten had, had ik het iets anders samengesteld. Maar het bureau is prachtig, de stoel zit prima en het is compleet en in de afgesproken periode geleverd. Ik ben er heel blij mee.

st. Zorgcentrum Talma Urk

Snelle, goede levering van producten via eigen bezorgdienst.