Casey

Uitermate teleurstellende klantenservice

Reactie Via-Direct:

Goedendag, vervelend dat u dit zo heeft ervaren. We hebben u naar ons weten een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, team Via-Direct.

Marianne

Snelle en zorgvuldige afhandeling en levering, keuken zelf kunnen bouwen, en wij zijn geen DIY'ers, kwaliteit voor een spotprijs.

Pvs

Dramatisch

Reactie Via-Direct:

Goedendag, wij vinden het erg jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We vernemen graag van u hoe we u in de toekomst wel tevreden kunnen stellen.

M. Turkmen

Een email gestuurd omdat er 1 klik-plank van de keuken ontbrak en een kastdeur beschadigd was. Ik ben dezelfde dag nog telefonische benaderd door een medewerker en ze hebben gelijk actie ondernomen... Een email gestuurd omdat er 1 klik-plank van de keuken ontbrak en een kastdeur beschadigd was. Ik ben dezelfde dag nog telefonische benaderd door een medewerker en ze hebben gelijk actie ondernomen om de probleem op te lossen. Ik heb geen spijt gehad dat ik de keukenkast bij ze heb besteld. Superblij ermee!

Groener Special Products

Goede en snelle service, Kast is netjes afgeleverd, zeker een aanrader

privé

Perfecte zit-sta tafel voor een goede prijs en geleverd volgens afspraak.

Zeer goed en correct

Goede en super snelle service!

Goed service en snelle levering

Zeer goede service gehad met een complex aantal producten die we nodig hadden. Dachten goed mee en hebben nu de beste producten die helemaal bij ons passen.