Dijkgroep

Een fijn bedrijf die meedenkt. Top service. Ze nemen de tijd om hun klanten te bellen om te verifiëren of het geen dat je besteld heb ook geleverd is en of het allemaal naar wens is. Super!!!

anonymous

Zeer flexibel en meewerkend. Zelfs bij ons in de binnenstad tot de voordeur gebracht. Dank jullie wel

VanderLinde

Prima gegaan ,eerst was mijn bestelling niet goed maar dat is keurig opgelost

Sebahat Yurdusen Sebyu Holding bv

Sneller reactie, helpen mee denken en zijn erg klant vriendelijk.

Archiefkasten gekocht onlangs. Snelle levering. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers! Communicatie via de mail, telefoon is heel snel en ze denken met je mee.

van Dijk

Geweldige service zeker een 10

Raaf

Goed geholpen met goedkoop keukentje

Martin

Zocht een oplossing om onze kantoorruimtes af te scheiden en kwam uit bij houten wandjes van ScheidingswandenDirect. Prima product, prima prijs

Sabrina Brouwer

Goed geprijsde producten, een ontzettend snelle levering en hele goede (after)service. Via-direct, bedankt voor de hulp en goede service!!

Eddy van Eeden

Er waren mbt het door de fabriek geleverde product wel wat vragen, maar die werden ruimschoots gecompenseerd en opgelost door een prima service ( in mijn geval door Marc Simons); zeer prettig in... Er waren mbt het door de fabriek geleverde product wel wat vragen, maar die werden ruimschoots gecompenseerd en opgelost door een prima service ( in mijn geval door Marc Simons); zeer prettig in het contact.