Pery Jinar

Goede prijs/kwaliteit verhouding voor landelijke keuken

Sam

Zeer te spreken over de snelle levertijd van mijn thuiswerkplek. Nogmaals bedankt via-direct. Groet Sam

Fab

Super blij met mn nieuwe keuken! is echt netjes geworden

Ik schrijf zelden of nooit reviews maar aan dit bedrijf hebben we zo'n slecht gevoel aan over gehouden dat we graag de tijd nemen om dit te delen. Er zou een levering plaats vinden van een... Ik schrijf zelden of nooit reviews maar aan dit bedrijf hebben we zo'n slecht gevoel aan over gehouden dat we graag de tijd nemen om dit te delen. Er zou een levering plaats vinden van een lockerkast bij ons. Pas een half jaar later kregen we de bevestiging dat het kon geleverd worden en we zouden hiervan op voorhand telefonisch op de hoogte gebracht worden. De chauffeur had niet opgebeld op het door ons doorgegeven telefoonnummer en is vertrokken zonder te leveren. We namen contact op met de klantendienst, en er zou een kosteloze nieuwe levering ingepland worden. Echter werd de nieuwe levering toch aangerekend. We dienden klacht in en hier werd niets mee gedaan, in tegendeel we kregen een aanmaning om te betalen en later werd ook een deurwaarder op ons afgestuurd, waardoor de kosten enorm opgelopen waren. Werkelijk schandalig.. Enige tijd later hadden we een masterkey besteld voor de geleverde lockerkast, na talloze keren bellen werd uiteindelijk een sleuteltje opgestuurd en enkele weken nadien kwam dit toe maar bleek dit het verkeerde sleuteltje te zijn, ondanks dat we een aantal keren het juiste type lockerkast hadden doorgegeven. De klantendienst is heel moeilijk te bereiken, en als je al iemand aan de lijn hebt kent die de producten totaal niet. Dit bedrijf is echt één grote ramp, heel jammer.

Beste,
We balen er enorm van dat wij niet de juiste indruk bij u hebben kunnen achterlaten.
Beste,
De levertijd voor het door u bestelde product was 3 maanden. Dit kunt u bij ons op de website bij het product vinden.
We hebben u meermaals gecontacteerd (schriftelijk en telefonisch) voor het doorgeven van de leverdata. U was helaas niet aanwezig op de aangegeven datum. Hierdoor heeft onze vrachtwagen een loze rit gereden. Zoals wij u meerdere keren hebben aangegeven worden hier extra kosten voor berekend. We snappen erg goed dat u dit niet leuk vind.
Wij hebben uw klacht ontvangen en behandeld, u heeft hier verder niet op gereageerd.
Ondanks u het niet eens bent met de extra kosten ben u wel verplicht deze te betalen.
U heeft dit na meerdere herinneringen zowel telefonisch als per e-mail niet gedaan.
Hierdoor zijn wij helaas genoodzaakt de rekening bij een incasso bureau neer te leggen.
Kortom betreuren wij de situatie ten zeerste en vinden we het ook onterecht dat u deze review schrijft aangezien we ons uiterste best voor u hebben gedaan en de extra kosten een gevolg van uw eigen nalatigheid zijn.
Met vriendelijke groet, team Via-Direct

Casey

Uitermate teleurstellende klantenservice

Reactie Via-Direct:

Goedendag, vervelend dat u dit zo heeft ervaren. We hebben u naar ons weten een passende oplossing geboden. Met vriendelijke groet, team Via-Direct.

Marianne

Snelle en zorgvuldige afhandeling en levering, keuken zelf kunnen bouwen, en wij zijn geen DIY'ers, kwaliteit voor een spotprijs.

Pvs

Dramatisch

Reactie Via-Direct:

Goedendag, wij vinden het erg jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We vernemen graag van u hoe we u in de toekomst wel tevreden kunnen stellen.

M. Turkmen

Een email gestuurd omdat er 1 klik-plank van de keuken ontbrak en een kastdeur beschadigd was. Ik ben dezelfde dag nog telefonische benaderd door een medewerker en ze hebben gelijk actie ondernomen... Een email gestuurd omdat er 1 klik-plank van de keuken ontbrak en een kastdeur beschadigd was. Ik ben dezelfde dag nog telefonische benaderd door een medewerker en ze hebben gelijk actie ondernomen om de probleem op te lossen. Ik heb geen spijt gehad dat ik de keukenkast bij ze heb besteld. Superblij ermee!

Groener Special Products

Goede en snelle service, Kast is netjes afgeleverd, zeker een aanrader

privé

Perfecte zit-sta tafel voor een goede prijs en geleverd volgens afspraak.