Via-Direct

Omdat een handgreep was stukgegaan nam ik contact op met meneer Kragten. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Meneer Kragten gaf aan uit te gaan zoeken of deze handgreep geleverd kon worden. Via... Omdat een handgreep was stukgegaan nam ik contact op met meneer Kragten. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Meneer Kragten gaf aan uit te gaan zoeken of deze handgreep geleverd kon worden. Via een mail werd ik, binnen een week, op de hoogte gesteld dat de handgreep kosteloos wordt geleverd en kosteloos wordt opgestuurd. Wat een service!

Karen Jansen

Geen keuken na tien dagen

Beste Karen,
Helaas zijn de levertijden op onze website langer dan normaal.
Het bovenstaande is ondertussen onderling opgelost.
Team Via-Direct

JJ

Als eerst zijn de keukens van heel slechte kwaliteit. Ik heb de keuken voor 1 maand gebruikt en de pijp van de vaatwasser is al kapot, het mechanisme van de kasten werkt niet goed, ze vallen bijna... Als eerst zijn de keukens van heel slechte kwaliteit. Ik heb de keuken voor 1 maand gebruikt en de pijp van de vaatwasser is al kapot, het mechanisme van de kasten werkt niet goed, ze vallen bijna de hele tijd. Bovendien is de keuken gekomen zonder gaten voor de wastafel en kookplaten. Onze klusjesman moest alles zelf meten en als er een fout zit kan je niet meer terug.
Als laatst was de keuken geleverd op de begane grond en niet op eerst verdieping en zijn de bezorgers bijna weggerend na 2 minuten wachten!!!! Ik raad deze bedrijf niet aan!

Beste JJ,
We vinden het erg jammer dat de kwaliteit niet is wat u verwachtte.
U geeft aan dat er een onderdeel kapot is gegaan.
Dit lossen we uiteraard graag voor u op.
U kunt hier...
Beste JJ,
We vinden het erg jammer dat de kwaliteit niet is wat u verwachtte.
U geeft aan dat er een onderdeel kapot is gegaan.
Dit lossen we uiteraard graag voor u op.
U kunt hier het beste een e-mail voor schrijven naar info@kitchenettesdirect.nl.
De werkbladen worden inderdaad ongezaagd geleverd.
Dit biedt de mogelijkheid om de keuken in spiegelbeeld op te bouwen.
Als u hulp nodig heeft bij de montage vernemen we dat graag.
In onze voorwaarden en e-mail die we u gestuurd hebben geven wij aan standaard tot de eerste deur op de begane grond te leveren. Wellicht is dit u ontschoten?
Vriendelijke groet,
Team Via-Direct

Knepper

Bedrijf adverteert met "Direct uit voorraad leverbaar". Maar levertijd is wel een week op zn minst. Daarna leverde ze een verkeerd product waarna ik nog een week heb moeten wachten voordat het... Bedrijf adverteert met "Direct uit voorraad leverbaar". Maar levertijd is wel een week op zn minst. Daarna leverde ze een verkeerd product waarna ik nog een week heb moeten wachten voordat het product werdt omgeruild, heb meerdere keren gebeld, maar "er kon niets worden gedaan". Met een aankoop van een bureau van meer dan €600,- verwacht ik een betere service. Tot overmaat van ramp werdt het product geruild, met hetzelfde verkeerde product. Ik heb zelf dit bedrijf moeten vertellen dat het wel een goed idee was om eerst te controleren wat ze met de transporteur mee gaven voordat hij ging rijden... Hier hadden ze zelf nog niet aan gedacht.

Conclusie, als je veel geld wil betalen met ruk service koop hier dan. Anders zou ik sterk aanraden om een andere leverancier te zoeken.

Beste Knepper,
Bedankt voor uw review.
Het bovenstaande is ondertussen opgelost.
Vriendelijke groet,
Team Via-Direct.

Uitterhoeve

Bestelling plaatsen en meedenken van de medewerker verliep prettig.

Speciaalbier café De Markies

Keukens voor onze studio's gekocht. Prima levering, prima en compacte keukentjes. Altijd goed contact over een te herstellen product in de garantie periode, en ook erna duidelijk en snel contact.... Keukens voor onze studio's gekocht. Prima levering, prima en compacte keukentjes. Altijd goed contact over een te herstellen product in de garantie periode, en ook erna duidelijk en snel contact. Tot dusver zeker meer dan tevreden!

Denis theys martine

Zeer vlotte samenwerking met uitstekende service .zeer snel antwoord na vragen via mail.een echte aanrader top !!!

MCII

Was ons aangeraden door onze aannemer. Hij had al verschillende keukens van hen geplaatst en was er zeer tevreden over. Wij ondertussen ook! Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en prima... Was ons aangeraden door onze aannemer. Hij had al verschillende keukens van hen geplaatst en was er zeer tevreden over. Wij ondertussen ook! Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en prima klantenservice.