Tweemaal stoelen voor een onderwijsruimte besteld.

Ik vind het raar dat over verzendkosten BTW wordt gerekend. Ik heb hier over gebeld en zou daar iets over terug horen , maar helaas tot nu toe heb ik geen reactie gehad. Ik reken met mijn bedrijf... Ik vind het raar dat over verzendkosten BTW wordt gerekend. Ik heb hier over gebeld en zou daar iets over terug horen , maar helaas tot nu toe heb ik geen reactie gehad. Ik reken met mijn bedrijf nooit geen BTW over reiskosten , dus vind ik het ook niet gepast dat jullie dat doen!!

Beste,
Hartelijk dank voor uw review.
We hebben dit intern uitgezocht en we zien dat u op 27-7-2021 heeft gebeld en op 3-8-2021 bent terug gebeld.
Naar ons inzien is het voor zowel...
Beste,
Hartelijk dank voor uw review.
Naar ons inzien is het voor zowel verzendkosten als reiskosten verplicht btw in rekening te brengen.
Mochten er toch nog vragen hierover zijn kunt u altijd contact met ons opnemen.
Vriendelijke groet, Team Via-Direct

ENVIEM Retail B.V.

Snelle levering, vriendelijk te woord staan aan de telefoon. Meedenken in oplossingen en prijs

Prima spullen, goede communicatie, uitstekende service

Peter

Tot op heden nog geen complete keuken geleverd gekregen, al 3 weken aan het wachten op een nalevering, kan nog niks installeren want mis montage materiaal en handleiding..........

Beste,
Zoals u heeft vernomen is er een na levering onderweg.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groet, team Via-Direct

Mooi materiaal!

Prima producten, bestel ervaring en levering

Leon van Adrichem

Eenvoudig om de bezorg datum te wijzigen, snelle levering. Minpuntje: ik wil geen reclame mails meer ontvangen.

Beste Leon,
Bedankt voor uw review.
Als u bent ingeschreven voor de nieuwsbrief dan kunt u zich uitschrijven via de knop onderaan de e-mail.
Ik hoop u zo voldoende te hebben...
Beste Leon,
Bedankt voor uw review.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u toch nog vragen hebben dan horen we dat graag.
Vriendelijke groet,
Team Via-Direct