Coöperatie Woonpark Uytenbosch

Goede archiefkast geleverd. Helaas ontbraken er meerdere onderdelen (1 extra legplank en 6 plankhouders). Ondanks 3 keer reclameren in 6 weken na levering van de kast zijn die ontbrekende onderdelen... Goede archiefkast geleverd. Helaas ontbraken er meerdere onderdelen (1 extra legplank en 6 plankhouders). Ondanks 3 keer reclameren in 6 weken na levering van de kast zijn die ontbrekende onderdelen nog steeds niet binnen. Jammer, want de kast kan zo niet worden gebruikt. Overigens wirdt ik telkens prettig te woord gestaan.

vinkbouw

Ja dat zou ik wel doen, Ik vind dat alleen de prijsstijgeingen dei hanteert worden niet in verhouding zijn met de markt

Zita

Bureau en bureaustoel besteld, particulier. Het bureau alleen van een plaatje. Ik wilde stalen hebben van de houtkleuren van het bureau en van de bekleding van de stoel, die besteld moesten worden... Bureau en bureaustoel besteld, particulier. Het bureau alleen van een plaatje. Ik wilde stalen hebben van de houtkleuren van het bureau en van de bekleding van de stoel, die besteld moesten worden maar die kreeg ik snel. Achteraf klopte de informatie over het bureau niet helemaal. Als ik het geweten had, had ik het iets anders samengesteld. Maar het bureau is prachtig, de stoel zit prima en het is compleet en in de afgesproken periode geleverd. Ik ben er heel blij mee.

st. Zorgcentrum Talma Urk

Snelle, goede levering van producten via eigen bezorgdienst.

Frank Noomen

Mooie zit-sta verhoger voor een goede prijs

Jan van Wordragen

Zeer goed

A&D Houtbewerking

Mijn bestelde bureau werd beschadigd geleverd. Door Via-Direct vriendelijk te woord gestaan en uiteindelijk samen een goede oplossing gevonden om de schade te herstellen.

WBE

Prima service - goeie lockers

Linguistijn Vertaling & Ondertiteling

Erg behulpzaam en correct.

WZC Het Schild

Klantvriendelijk behulpzaam