De Haan

Een uitmuntende service bij Via-direct die zelden nog te vinden is! Het niet-veelgebruikte memory display van het zit-sta bureau van is nu net iets ouder dan twee jaar en valt dus buiten de... Een uitmuntende service bij Via-direct die zelden nog te vinden is! Het niet-veelgebruikte memory display van het zit-sta bureau van is nu net iets ouder dan twee jaar en valt dus buiten de garantie. Desondanks toch een vervanging gekregen. Naast een fantastische service ook nog eens antwoord binnen een paar uur!

Liselotte

Ik had via Bol.com een afzuigkap besteld die kort na levering in de aanbieding was. Als gevolg daarvan heb ik contact opgenomen met KitchenetteDirect met de vraag of ik het artikel voor de... Ik had via Bol.com een afzuigkap besteld die kort na levering in de aanbieding was. Als gevolg daarvan heb ik contact opgenomen met KitchenetteDirect met de vraag of ik het artikel voor de actieprijs kon krijgen. Ik kreeg vrijwel direct een reactie van KitchenetteDirect met het voorstel het prijsverschil terug te storten. Daarbij is de afzuigkap ook helemaal naar verwachting.

Budocentrum Winterswijk

Super service!!!! Snelle levering, goede garantie en mooie prijzen.
Kortom wij zijn zeer blij met ons kantinemeubilair en met hun service. TOP

Henry

Ben echt heel tevreden met de service van via-direct, er was een kleine schade aan mijn bureau blad en dit is direct opgelost door gratis een nieuwe na te leveren.

HvP Dronten

Zeer slechte ervaring, niet kopen. Zeker als je iets goed in de wereld wil doen zoals een mantelzorgwoning bouwen voor een oude man van 80 jaar. Hij zit nu al 3,5 maanden in de rotzooi dankzij dit... Zeer slechte ervaring, niet kopen. Zeker als je iets goed in de wereld wil doen zoals een mantelzorgwoning bouwen voor een oude man van 80 jaar. Hij zit nu al 3,5 maanden in de rotzooi dankzij dit bedrijf.

De bestelling bij KitchenettesDirect.nl was in november 2021 gedaan. Om zeker te zijn dat de keuken niet het probleem zou worden hebben we aangegeven dat wij voor de Kerst de spullen nodig hadden. Helaas, werd alles pas in het volgende jaar geleverd.

Speciaal bouwbedrijf met spoed ingeschakeld voor de montage, echter kwamen zij er achter dat de verkeerde materialen waren geleverd. Foto's gemaakt en naar Via-Direct gestuurd. De monteurs moesten echter wel betaald worden. De nalevering een vele weken later bleek tijdens de montage ook niet juist te zijn. Wederom na een dag gingen de monteurs naar huis. Ook deze rekening hebben wij moeten betalen.

Toen wij contact opnamen met Kitchenettesdirect.nl en Via-direct verwezen zij naar de voorwaarden en dat wij moesten aangeven wat niet goed was, maar dat hadden we al gedaan en dat hebben ze niet geleverd. Geen enkele verdere medewerking. Herhaling van stappen.

Enige wat je krijgt is dat er met de leverancier in Italië contact wordt opgenomen en alleen na zelf bellen wordt er iets gedaan.

Mooi voorbeeld van een façade van kwaliteit, echter in de uitvoering zeer gebrekkig.

Een oude man zit vanaf februari 2022 in een huis met een keukentafeltje van de concurrent (werd wel volledig geleverd door concurrent). En sinds eind maart in een bouwval van kitchenettesdirect. Hij heeft geen zin om nog langer te wachten en wil dat dit stopt. Mentaal is dit te zwaar.

We hebben dit aangegeven, echter de kosten die zijn gemaakt voor het opruimen van hun puinhoop wil kitchenettesdirect niet betalen.

Wij denken daar heel anders over. We hebben dit nu uitbesteed en hopen dat er niemand in deze ellende van kitchenettesdirect en Via-direct terecht komt. We zijn heel benieuwd of we dit werkelijk aan de rechter moeten voorleggen. Wat ons betreft gaan we dit doen. Je kan en mag niet op deze manier met je klanten omgaan, zeker niet als het om ouderen gaat.

In onderling overleg zijn we alsnog tot een overeenkomst gekomen en is voor ons de zaak afgedaan.

AH

Alles snel ontvangen

R Buten

Goed geholpen, vriendelijk personeel.

SCO Delft

De contacten met Sabrina waren prima! Maar zij zat tussen 2 vuren. De rest van het team was niet bereikbaar en de beslissers (directie?) durfden ons blijkbaar niet te contacten. Er kon niemand naar... De contacten met Sabrina waren prima! Maar zij zat tussen 2 vuren. De rest van het team was niet bereikbaar en de beslissers (directie?) durfden ons blijkbaar niet te contacten. Er kon niemand naar ons toe komen om de boel te inspecteren, waar wij direct bij de 1e contacten al om hadden gevraagd, en dat resulteerde in heel veel heen en weer mailen, foto's maken van de bureaus. Heel vervelend! En wat wij vreesden kwam uit: de hoog/laag bureaus konden niet gemonteerd worden. Het klusbedrijf dat deze bureaus moest installeren heeft toen een oplossing bedacht (niet Via-direct) waardoor pas later de bureaus alsnog geplaatst konden worden. En daarna werd niet verantwoordelijkheid genomen door de door ons extra gemaakte kosten te vergoeden 'omdat Via-direct al veel extra kosten had gemaakt'. Erg teleurstellend.

Al met al een frustrerend proces, waarbij nogmaals gezegd het contact met Sabrina prima was!

Reactie Via-Direct:

Geachte SCO Delft,
Geachte SCO Delft,
We stellen uw eerlijke mening op prijs! Het spijt ons zeer dat wegens onverwachte complexiteit van het montage traject en tijdsdruk rondom kerst het ons inderdaad niet gelukt is het project zoals gepland te realiseren. Nogmaals onze excuses hiervoor. U kunt ervan uitgaan dat wij hiervan geleerd hebben en zullen dit in toekomst anders aanpakken.
Gelukkig zijn uiteindelijk alle werkplekken naar tevredenheid gemonteerd en hebben we u financieel kunnen compenseren. Wij hopen dat u daarom toch veel plezier zult beleven met de moderne bureaus en zouden het leuk vinden u nog eens terug te zien als klant. De aangeboden korting op de volgende bestellingen blijft natuurlijk van toepassing.
Met vriendelijke groeten,
Service team Via-Direct b.v.

Veenstra

Komt afspraken na, goede afstemming over levering

Nvt

Als particulier een bureau en twee bureaustoelen aangeschaft. Fijn om te kunnen testen in de showroom. Bezorging aan huis was gemakkelijk alleen leverdatum kon niet gedetailleerder dan een... Als particulier een bureau en twee bureaustoelen aangeschaft. Fijn om te kunnen testen in de showroom. Bezorging aan huis was gemakkelijk alleen leverdatum kon niet gedetailleerder dan een weeknummer en ook die inschatting klopte niet, kwam vaak eerder. Dat is zeker een verbeterpubtje

Reactie Via-Direct:

Beste,

Super bedankt voor uw feedback.
We nemen dit mee als verbeter punt voor onze communicatie.

Vriendelijke groet,
Team Via-Direct