Abnormal B.V.

Wij hebben onze elektrische zit-sta bureau's bij Via Direct gekocht. Na vlot contact hebben wij met wat tips een goede keuze kunnen maken. De installatiehandleiding was duidelijk en we hadden binnen... Wij hebben onze elektrische zit-sta bureau's bij Via Direct gekocht. Na vlot contact hebben wij met wat tips een goede keuze kunnen maken. De installatiehandleiding was duidelijk en we hadden binnen een uur 7 bureau's in elkaar gezet. Er miste nog en klein onderdeel en die werd binnen een dag nagezonden. Al met al een goede ervaring en zou het zeker aanraden!

ACQOM

Nette service. Mooie kwaliteit.

J. Brouwer

De service was uitstekend. Er werd met me mee gedacht om de juiste stoel eerst te kunnen bekijken en vervolgens op de meest efficiënte manier aan te schaffen.

Al

Wacht nog op gedeelte van levering, is wel al bevestigd. Tot nu toe zeker tevreden.

Angelique Heijstek

Uitstekend

NBLAN Services

Prima service en goede statafels geleverd

Nivon Natuurvriendenhuis het Hunehuis

Snelle reactie op de bezoekaanvraag die gerealiseerd kon worden plezierige ontvangst ( helaas geen koffie of thee aanbod)
prima toelichting , veel geduld om al onze vragen op te zoeken en...
prima toelichting , veel geduld om al onze vragen op te zoeken en met deskundige toelichting

Colette

Duidelijke communicatie

Autobedrijf Loven-Trucks B.V.

Lockerkast besteld die met schade geleverd werd, uiteindelijk tegemoet gekomen met korting of een nieuwe lockerkast. Zeer netjes opgelost.

rad

Moedersleutel bij cijferslot van garderobekast werd niet meegeleverd. Is uiteindelijk kosteloos nagezonden.