Info over verloop bestelling

Gerben

Ik wilde iets bestellen dat niet in de collectie was. Toen werd aangeboden om een tuinhoes op maat te maken. Deze hebben wij inmiddels gekregen en hij is perfect! Kortom, fijne ervaring.

Google

Geert Krist

Een webshop die levert wat je besteld en voldoet prima. Uiteindelijk een week later geleverd dan in eerste instantie was aangegeven in de bevestiging. Na hierover een vraag te hebben gesteld bleek... Een webshop die levert wat je besteld en voldoet prima. Uiteindelijk een week later geleverd dan in eerste instantie was aangegeven in de bevestiging. Na hierover een vraag te hebben gesteld bleek er een probleem te zijn met de voorraad waardoor er later geleverd werd. Iets wat kan gebeuren en niet erg is.
Helaas had deze terugkoppeling vanuit VHcollection ons niet bereikt omdat deze in mijn spam-filter terecht was gekomen. Maar er was dus wel de moeite genomen om ons te voorzien van juiste informatie.

Marktplaats bij toeval.

Robin Van Kerschaver

Top

ok

Mathieu Peter

Snel, correct, kwaliteit

internet

E.Vaanholt

Prima. Heb na mijn keuze te hebben gemaakt netjes via de mail feedback gekregen over de leveringsdatum en dit afgestemd met de hr. van Houten. Ook de bezorging was helemaal in orde. Goed verpakt,... Prima. Heb na mijn keuze te hebben gemaakt netjes via de mail feedback gekregen over de leveringsdatum en dit afgestemd met de hr. van Houten. Ook de bezorging was helemaal in orde. Goed verpakt, degelijk. Gewoon prima.

Via internet

draguet sophie

Zeer klantvriendelijk !
correcte behandeling van de bestelling en opvolging

google

Van Camp Danielle

Besteling en levering zijn perfect verlopen. Alleen spijtig dat het gekozen model niet meer voorradig was en we lang moesten wachten.

Waar heeft u VHcollection gevonden?

Via bol.com, maar dan gegoogled naar de leverancier. Prijs was ook lager dan bij bol.com.

Jan verbeeck

Uotermate tevreden met geleverde service

Google internet

van Vossen

Duidelijke website, veel keuze en betaalbare kwaliteit

Via internet

Ronald B

Prima service. Redelijk mooi product. Hier en daar beetje scheef, maar dat zie je alleen als je er goed naar kijkt. Uitstraling is super. Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Levering op verzoek... Prima service. Redelijk mooi product. Hier en daar beetje scheef, maar dat zie je alleen als je er goed naar kijkt. Uitstraling is super. Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Levering op verzoek vroeg op de dag was ook geen probleem. Al met al, erg goed.

Google