Vesta.nl

7.4/10
Informatie voorziening
Levertijden

Jacqueline Pot

Tijdens het uitzoeken van een nieuwe bank en nadien bij ons thuis met een interieur kleur-advies zijn wij uitstekend geholpen door Geerke Ritzema. Een zeer betrokken en vakbekwame interieur-coach!... Tijdens het uitzoeken van een nieuwe bank en nadien bij ons thuis met een interieur kleur-advies zijn wij uitstekend geholpen door Geerke Ritzema. Een zeer betrokken en vakbekwame interieur-coach! Ook het contact met de medewerkers van de planning en de bezorging was uitstekend.

Ruim aanbod, uitstekend advies en goede communicatie

Susan Scheeren

We hebben jaren geleden al kunnen genieten van prachtige ontwerpen van Vesta voor onze woonkamer en een logeerkamer. Nu wilden we ons huis weer een beetje opfrissen en Geerke Ritzema heeft ons... We hebben jaren geleden al kunnen genieten van prachtige ontwerpen van Vesta voor onze woonkamer en een logeerkamer. Nu wilden we ons huis weer een beetje opfrissen en Geerke Ritzema heeft ons uitstekend begeleid, er zijn nu al wat veranderingen zichtbaar en we kijken naar het eindresultaat uit.

Samen met Geerke kunnen we nieuwe visies aangaan en een vloerkleed dat we toen hadden aangeschaft nu weer in verschillende ruimtes een nieuw gezicht geven. Sterke punten zijn de prachtige kleur... Samen met Geerke kunnen we nieuwe visies aangaan en een vloerkleed dat we toen hadden aangeschaft nu weer in verschillende ruimtes een nieuw gezicht geven. Sterke punten zijn de prachtige kleur adviezen, sommige combinaties zullen we zelf nooit hebben kunnen bedacht.

Bos

Goed en betrouwbaar

meedenken en inschatting van de klant

Er is voor ons in elk geval 1 monteur die we niet graag weer willen.

Rinke Bolster

We komen graag bij de vesta want ze hebben bijna altijd wat we zoeken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en ze denken altijd met je mee, zonder je op te jagen.

Heel breed assortiment, kundig personeel en gezellige sfeer.

Smid

Erg plezierig!

Open en eerlijk advies.

Geen.

Patrick Wesling

Mijn keus was snel gemaakt na het zien van de eettafel en de hoekbank. Prettig geholpen.

Vriendelijk te woord gestaan met aandacht voor de klant. Ook de bezorgers verdienen een pluim.

Plaatsen bestelling en bezorging prima in orde. Tussentijds goed op de hoogte gehouden.

Thomas Waanders

In eerste instantie ging er een en ander mis in de communicatie, maar dat werd zeer goed opgelost door de medewerkers van Vesta.

Oplossend vermogen

Communicatie intern (er waren een aantal zaken niet goed doorgegeven waardoor onze bank later geleverd werd dan gepland)

Smaal

Is prima. Groot aanbod.

Voor is dat Geerke, zij was 20 jaar terug ook al bij ons en hebben nu weer contact met haar gezocht.Heel goed advies gegeven.
Dus wij zijn heel blij met Geerke.

Zou het niet weten.

Mirjam van Engelen

Goed geholpen. Ook na de bestelling was het prima dat wij nog een aanpassing wilde.

Persoonlijk advies.

4xStoer

Goed en deskundig advies bij 4xStoer. Geduldig en voldoende tijd bij een gemaakte afspraak.