Vesta.nl

7.4/10
Informatie voorziening
Levertijden

Henk Veen

Rustige verkoper met humor en nam de tijd

Groenewold

Betrokken

goed advies gehad van Leonard

Ga vooral zo door, de terugkoppeling van Leonard na de levering om te vragen of alles naar wens was is erg gewaardeerd.

Jan Swarts

Prima bedrijf

Professionele verkoper met veel kennis.

C.Joosse

Onlangs dubbele gordijnen (inbetweens en overgordijnen) voor de woonkamer uitgezocht. De keuze hierin is ongelooflijk groot. Hierin ben ik zeer goed geadviseerd door Simone van de betreffende... Onlangs dubbele gordijnen (inbetweens en overgordijnen) voor de woonkamer uitgezocht. De keuze hierin is ongelooflijk groot. Hierin ben ik zeer goed geadviseerd door Simone van de betreffende afdeling. Ik ben 3x terug geweest en geen moeite was teveel. Durft met haar advies ook kritisch te zijn naar de keuze van de klant. Geen meepraterij dus. Dat moet je hebben. Uiteindelijk zeer tevreden over de gedane keuze en de uitvoering daarvan.

Uitstekende advisering ook bij de meubelafdeling

Wat jammer is, is dat er na een eenmaal aangekochte (hang)kast die wat complex zelf op te hangen is, na een verhuizing geen ondersteuning vanuit Vesta geboden kan worden om dezelfde kast nog eens... Wat jammer is, is dat er na een eenmaal aangekochte (hang)kast die wat complex zelf op te hangen is, na een verhuizing geen ondersteuning vanuit Vesta geboden kan worden om dezelfde kast nog eens door hun team op te laten hangen. Dat zou een nog betere/kompletere service geven.

Henk Willems

Prima ervaring

groot aanbod vakkundig personeel

FAM EGBERTS

D.M. VAN MVR RITSEMA HEBBEN WIJ GOED CONTACT MET U BEDRIJF

PERSOONLIJKE BENADERING EN ADVIES, ZORGEN VOOR EEN TEVREDEN AANKOOP.

NAZORG KLIENTEN ZORG S.V.P. DOOR DEZELFDE PERSOON .

Zeg ik liever niet.

Goed advies, prima service, redelijk geprijsd.

Deskundig en persoonlijk advies van Geerke Ritzema.

Geen.

Silvia Meerte

4x Stoer: heel goed advies in de winkel, goede bezorgservice, zeer goede kwaliteit meubelen en karpet.

Zeer deskundige medewerker.

Coen Eikelenboom