Vesta.nl

7.2/10
Informatie voorziening
Levertijden

Heel prettig

ja, het volledig mee denken

Ronald Mulder heeft ons geadviseerd bij het opnieuw inrichten van onze woonkamer en keuken, wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat!
Hij kon heel goed onze wensen vertalen naar een nieuwe...

Wij vonden het heel prettig dat Ronald bij ons thuis langskwam om met ons te praten over onze wensen, hij had een goed beeld van wat er mooier en beter kon in ons huis.

Rudolf Nijder

Uitstekende after sails waarborg. Na problemen met levering is dit heel goed opgelost en is er een functionaliteit gekregen comform de afspraken.

Productkennis en aanschafadvies, zodat het aansluit bij eigen wensen.ï

Vriendelijk, behulpzaam en prettig meedenken

Vriendelijk en behulpzaam maar niet opdringerig

Geen valse hoop geven wat betreft levertijd.

Hans T

Ik was al langere tijd op zoek naar een TV meubel. Ik ben uiteindelijk geslaagd bij Vesta ik ben daar geholpen door Ronald een echte professional in zijn vak. Ronald heeft mij diverse modellen laten...

Kennis van zaken, goede advisering, niet opdringerig, mee denken met de klant, oplossingsgericht meedenken met de klant

Vooralsnog geen verbeterpunten

tolner

Na binnenkomst word je gelijk en vakkundig geholpen. Adviseert goede Auping matras en kussens , zodat je ruggewerfel recht ligt. Bezorging binnen een maand.

Adviseren matras en kussen die bij jou past

neen

Harald Neumann

Wij hebben in Oktober 2018 een kast besteld bij de Firma Vesta, deze is begin Januari 2019 door de mensen van Vesta zelf ingemeten, vandaag 25-2 wordt de kast geleverd de heren van vesta waren vroeg...

Heel veel

Ze zijn deskundig en zeer behulpzaam bij het uitzoeken van pvc vloeren.

Ze komen hun toezeggingen na en zijn zeer vlot met het aanleggen en heel precies.

Iets meer informatie over de behandeling van de egaline-vloer in de garage. De twee componenten informatie ontbrak.

Goede ervaringen. Mooie winkel met mooie producten.

Mooie producten; vriendelijke en geschikte medewerkers die op een fijne manier helpen, meedenken, en de tijd voor je nemen.

Marion van Eerden

Prima. Prettig en gastvrij.

Dat niet.