Vesta.nl

7.4/10
Informatie voorziening
Levertijden

J.E. de Graaf

Prima, goede communicatie en levering

Advisering

Kan ik zo niet bedenken

SG

Goede service!

Goed geholpen, meubels zijn daarna netjes bezorgd

Er wordt voldoende tijd genomen om verschillende opties te bekijken en goed af te wegen.

W. Trip

Positief ! Veel aanbod en keuze; zeer deskundige verkoopster, t.w. Geerke Ritsema

Smaakvolle collectie, deskundig advies

n.v.t.

vrieling

Goed product en goede service!

goed personeel

geen idee

E.J.M. Groeneveld

Deskundig, positief en prettig, veel service.
Uitstekend advies van mevrouw Geerke Ritzema, prettige benadering in ontspannen sfeer, geen pressie, ruimte genoeg voor eigen ideeën en inspraak.

overleg, deskundig advies en coulant

Bij de formele brief met bezorginformatie was een brief gevoegd met Afleverinstructies i.v.m. Covid 19. Info op zich correct maar waarom is deze brief in de informele jij/je/jou- stijl gesteld... Bij de formele brief met bezorginformatie was een brief gevoegd met Afleverinstructies i.v.m. Covid 19. Info op zich correct maar waarom is deze brief in de informele jij/je/jou- stijl gesteld terwijl we toch echt een zakelijke relatie hebben. Houd het formeel, dat is in alle gevallen correct en met respect ten opzicht van de klant. Mijn man zegt in een dergelijk geval: 'Ik heb niet met u in de zandbak gespeeld. Laten we het zakelijk houden'.

Schillern

In februari 2020 hebben wij bij 4x stoer een bank gekocht. In de winkel zijn wij goed geholpen door Leonard Brontsema. In november is de bank geleverd en dit bevalt ons tot nu toe goed, we zijn er... In februari 2020 hebben wij bij 4x stoer een bank gekocht. In de winkel zijn wij goed geholpen door Leonard Brontsema. In november is de bank geleverd en dit bevalt ons tot nu toe goed, we zijn er erg tevreden mee.

Vriendelijke en behulpzaam personeel

Beertje

Veel keuze van goede kwaliteit

Ruim opgezet; veel keuze; rustige sfeer

Nynke

Fijn winkelpersoneel, niet opdringerig maar wel behulpzaam. Levering was op tijd, alle verpakkingsmateriaal is verwijderd en meegenomen, spullen zijn binnen geplaatst.
Eettafelstoelen en...
Eettafelstoelen en bankje zien er prachtig uit. Zeer tevreden!

Zie hierboven

Harriët Hamstra

Vesta

Geen gedoe met artikelen op zicht meenemen. Heel prettig.

4X Stoer

Zeer plezierig