Vesta.nl

7.4/10
Informatie voorziening
Levertijden

Thomas Waanders

In eerste instantie ging er een en ander mis in de communicatie, maar dat werd zeer goed opgelost door de medewerkers van Vesta.

Oplossend vermogen

Communicatie intern (er waren een aantal zaken niet goed doorgegeven waardoor onze bank later geleverd werd dan gepland)

Smaal

Is prima. Groot aanbod.

Voor is dat Geerke, zij was 20 jaar terug ook al bij ons en hebben nu weer contact met haar gezocht.Heel goed advies gegeven.
Dus wij zijn heel blij met Geerke.

Zou het niet weten.

Mirjam van Engelen

Goed geholpen. Ook na de bestelling was het prima dat wij nog een aanpassing wilde.

Persoonlijk advies.

4xStoer

Goed en deskundig advies bij 4xStoer. Geduldig en voldoende tijd bij een gemaakte afspraak.

Snelle levering, tevreden met kwaliteit en service

Goede persoonlijke service en aandacht

Niet van toepassing

Judith Steen

Prima, enthiousiaste verkoper die goed meedenkt.

ruim opgezet, aardig personeel

geduldige betrokken verkoper

Henk en Truus Bischop

Verkoper Leonard heeft ons zeer vakkundig geholpen met de aankoop van de bank en prachtige Bodilson zwarte eethoek, Ivm corona moesten we lang wachten op onze meubels maar Leonard heeft het... Verkoper Leonard heeft ons zeer vakkundig geholpen met de aankoop van de bank en prachtige Bodilson zwarte eethoek, Ivm corona moesten we lang wachten op onze meubels maar Leonard heeft het uitstekend op kunnen lossen voor ons. Alles voor de klant, Top !

Utstekend advies en antwoord op onze vragen!

Ga zo door !!!

Engelsman

klantvriendelijk, behulpzaam, meedenkend

Neen

Sander. V

In de winkel tijdens het aanschaffen van een nieuw bed zijn wij goed geinformeerd en begeleid. Wij hebben dit als prettig ervaren.

Tijd, geduld en ervaring van het personeel

Ik heb mij kern laten verwisselen omdat deze toch te hard was. De correspondensie vanuit Vesta waren in mijn ogen niet professioneel genoeg. Hier liggen verbeter punten. Ook stond een medewerker... Ik heb mij kern laten verwisselen omdat deze toch te hard was. De correspondensie vanuit Vesta waren in mijn ogen niet professioneel genoeg. Hier liggen verbeter punten. Ook stond een medewerker plots voor de deur met de nieuwe kern zonder enig waarscheuwen, en de manier waarop hij de nieuwe kern er in ramde met haast voelde totaal niet goed.