Vesta.nl

7.4/10
Informatie voorziening
Levertijden

Maria

Goed advies van mw. Ritzema, prima service en we zijn blij met onze Artifort stoelen

Goede collectie, goed advies.

Marion

Advies voor inrichting woonkamer en de levering.

Deskundige en prettige wijze van adviseren. Niet opdringerig. Aukje nam alle tijd en luisterde goed naar mijn wensen. Daar kwam een mooie zithoek uit met een vloerkleed die ik zelf nooit had... Deskundige en prettige wijze van adviseren. Niet opdringerig. Aukje nam alle tijd en luisterde goed naar mijn wensen. Daar kwam een mooie zithoek uit met een vloerkleed die ik zelf nooit had uitgezocht, maar die het helemaal af maakt. Zo mooi. Erg blij mee.
Vervolgens werd alles keurig op tijd geleverd en de mannen waren zorgvuldig en vriendelijk.

Mijn ervaring met het kopen van gordijnen is idem dito. Ook daar zeer fijn geholpen. Objectief en goed meegedacht.

Zou het niet weten.

L. Friso

Wij zijn uitermate prettig en zorgvuldig geholpen. We kregen alle tijd en goede adviezen

Kennis, eerlijkheid en goede adviezen

Petra van Deel

Prettig geholpen en meegedacht

Tijdelijk lenen van een voor mij belangrijk onderdeel

K.W. Brands

Positief

Grote collectie

Saskia Middelveen

Wij hebben een heel positieve ervaring met dit bedrijf. Vriendelijk, meedenkend en vooral eerlijk advies.

Zoals hierboven gemeld
Vriendelijk, meedenkend, eerlijk advies

nvt

Fam. Schoots

Uitgebreide collectie, voldoende om een goede keuze te maken

Eén centraal contactpersoon (Bert Postma), die uitermate makkelijk bereikbaar is.

Van der Werff

Vriendelijk en luistered

Tijd en aandacht

Prijs

Marga Bos

Toplaag met grote collectie design meubels. Prettig en vriendekijk ontvangst door Geerje Ritzema. Na heel wat jaren op de Harvink meubeltjes te hebben gezeten werd het tijd voor iets nieuws. Geerke... Toplaag met grote collectie design meubels. Prettig en vriendekijk ontvangst door Geerje Ritzema. Na heel wat jaren op de Harvink meubeltjes te hebben gezeten werd het tijd voor iets nieuws. Geerke heeft ons geweldig geholpen bij de keuze die goed bij ons past. Een prachtig eindresultaat. Ik ben zeer tevreden over de service bij de levering. Ben dan ook heel blij met mijn nieuwe meubels.
Kwam er samen met mijn man al jaren en daardoor steeds weer bij Geerke uit, ook al bezoek ik de concurrentie.

Prettig en vriendelijkej mensen. Je voelt je er direct thuis.

Heb ik niet

Timmer