Vesta.nl

7.4/10
Informatie voorziening
Levertijden

R vd W

Zeer vriendelijk en goed geholpen. We kregen de juiste adviezen waardoor we uiteindelijk een bank hebben gekocht die goed in ons huis past. Geen opdringerige verkoper maar iemand met een goede kijk... Zeer vriendelijk en goed geholpen. We kregen de juiste adviezen waardoor we uiteindelijk een bank hebben gekocht die goed in ons huis past. Geen opdringerige verkoper maar iemand met een goede kijk op interieur en zo goed helpt.

Goede service, persoonlijk advies, vriendelijke verkoper

Vesta

Ik ken het bedrijf al heel lang en daarom voelt het bijzonder vertrouwd om hier te winkelen.

De verkoopadviseurs nemen de tijd en denken met je mee

Een klein tipje, maar dit gaat over de site bij rubriek merken:
Een klein tipje, maar dit gaat over de site bij rubriek merken:
Het zou fijn zijn dat zodra je deze merken aanklikt, je dan in de omgeving komt van de leverancier. Maar ik bergrijp dat hier mogelijk bewust niet voor is gekozen. ;-)

Vesta meubels Peizerweg Groningen

Bank en eetstoelen gekocht. Prima advies in de zaak, waar men echt alle tijd voor ons nam. Levertijd was krap, omdat de meubels mee moesten op verhuistransport naar het buitenland. Voortreffelijke... Bank en eetstoelen gekocht. Prima advies in de zaak, waar men echt alle tijd voor ons nam. Levertijd was krap, omdat de meubels mee moesten op verhuistransport naar het buitenland. Voortreffelijke klantenservices, we kregen regelmatig een update, en ze hebben er alles aan gedaan om op tijd te leveren, wat uiteindelijk prima lukte. Dikke '10'!!

proactieve communicatie

Eerlijk gezegd niet.

Heleen

Enorm professioneel en betrokken

Betrokken, hoge kwaliteit. Geerke is een perfecte styliste die erg betrokken is

Vrij prijzig

Zeer prettig

Goed advies

Snellere levertijd

Henk Veen

Rustige verkoper met humor en nam de tijd

Groenewold

Betrokken

goed advies gehad van Leonard

Ga vooral zo door, de terugkoppeling van Leonard na de levering om te vragen of alles naar wens was is erg gewaardeerd.

Jan Swarts

Prima bedrijf

Professionele verkoper met veel kennis.

C.Joosse

Onlangs dubbele gordijnen (inbetweens en overgordijnen) voor de woonkamer uitgezocht. De keuze hierin is ongelooflijk groot. Hierin ben ik zeer goed geadviseerd door Simone van de betreffende... Onlangs dubbele gordijnen (inbetweens en overgordijnen) voor de woonkamer uitgezocht. De keuze hierin is ongelooflijk groot. Hierin ben ik zeer goed geadviseerd door Simone van de betreffende afdeling. Ik ben 3x terug geweest en geen moeite was teveel. Durft met haar advies ook kritisch te zijn naar de keuze van de klant. Geen meepraterij dus. Dat moet je hebben. Uiteindelijk zeer tevreden over de gedane keuze en de uitvoering daarvan.

Uitstekende advisering ook bij de meubelafdeling

Wat jammer is, is dat er na een eenmaal aangekochte (hang)kast die wat complex zelf op te hangen is, na een verhuizing geen ondersteuning vanuit Vesta geboden kan worden om dezelfde kast nog eens... Wat jammer is, is dat er na een eenmaal aangekochte (hang)kast die wat complex zelf op te hangen is, na een verhuizing geen ondersteuning vanuit Vesta geboden kan worden om dezelfde kast nog eens door hun team op te laten hangen. Dat zou een nog betere/kompletere service geven.