Vesta.nl

7.4/10
Informatie voorziening
Levertijden

Hilja

Vriendelijk geholpen in de winkel en ook bij het bezorgen

Er viel niet veel te onderhandelen

geen op of aanmerkingen

Edith

Goed advies, mooie producten,

Heldere communicatie

Geen idee

To-Gather

De ervaring is goed

Uitleg bij de aankoop

Hoe wordt de korting verwerkt in de uiteindelijk te betalen prijs.

Marjan Hoving

Fantastisch, goed, praktisch en inspirerend advies van Geerke Ritzema van Vesta ontvangen. In 1 oogopslag heeft ze de hele woning al ingericht en overziet ze het effect van kleuren in de... Fantastisch, goed, praktisch en inspirerend advies van Geerke Ritzema van Vesta ontvangen. In 1 oogopslag heeft ze de hele woning al ingericht en overziet ze het effect van kleuren in de verschillende ruimtes. Daarnaast denkt ze met de klant mee. Ook op de beddenafdeling bijzonder goed advies van Nanno van der Poel gekregen, daarnaast heeft hij het probleem met de kastenleverancier netjes voor ons opgelost.

Advies op maat

levertijden zijn lang, maar daar hebben jullie niet alle invloed op in deze bizarre tijd

Smidts

Prima geholpen, goed geïnformeerd. Deskundig en aardig personeelslid.

Mooie locatie, ruime parkeermogelijkheden. Grote collectie.

Niet van toepassing.

Zwaagstra

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Klant tevredenheid

Geen tips

Bert Steendam, arts

Prima!

Veel ruimte voor overleg, ongedwongen sfeer. Veel keuze.

Logistiek? ophalen stalen, terugbrengen bij medewerkers niet bekend.

R. van der Ploeg

Prima bezorging met attente courier

goede service , goede bediening

nvt

Janny Broekert

Met veel verstand van zaken geholpen

Goede communicatie

Geen idee

Rianne

Wij hebben interieuradvies van Geerke gekregen. Ze houdt rekening met je budget, zonder dat ze ernaar vraagt. Ze ziet dat aan je smaak en stijl van de bestaande inrichting. Ze komt met creatieve... Wij hebben interieuradvies van Geerke gekregen. Ze houdt rekening met je budget, zonder dat ze ernaar vraagt. Ze ziet dat aan je smaak en stijl van de bestaande inrichting. Ze komt met creatieve oplossingen zoals een sidetable achter de bank. Ook vraagt ze door zodat ze weet wat je leuk en belangrijk vindt en zo komt ze erachter wat je roots zijn en deze verwerkt ze in het interieur. Zo kwam ze bij ons met een mooie fotobehang met grote pixels. Ook hebben ze een foto die wij hebben aangeleverd kosteloos aangepast en kwamen ze met een goede leverancier. Allemaal service, uitstekend! We genieten nu van een prachtig nieuw interieur.

goede service, goede producten voor uitstekende prijs.

niet