Vesta.nl

hofman

goede interieur coach Geerke Ritzema

Helene Beeftink

Nvt

Meer personeel,,duurde heel lang voor er iemand beschikbaar was,
Terwijl het niet druk was.

Ineke Geertsema

Erg positief

Mooie producten, vakkundig en vriendelijk geholpen

Maria Smid-Drenth

Wij waren toe aan een nieuwe inbouwkledingkast.

Op de computer heeft de Heer Oene Abé een kast in elkaar gezet naar onze wensen. Het resultaat is fantastisch.

nee

Rie van Bruggen

Zoals altijd goede ervaringen, zeer behulpzame verkoper. Vooral wat betreft het slepen met stoelen.

Aardige en heel behulpzame medewerkers

Joke Baptist

Zeer tevreden

De hulp van Leonard, uw verkoper

Ak

Prima. Denken goed mee.

Nemen de tijd om met een goed advies te komen. Netjes dat ze na levering bellen of alles naar wens is.

MV

De verkoper tipte mij op een bank & hocker (showroommodel) die in de sale kwam. Het bleek de bank die ik eerder had bekeken in de showroom. Dit vond ik zeer attent van hem. De afhandeling ging... De verkoper tipte mij op een bank & hocker (showroommodel) die in de sale kwam. Het bleek de bank die ik eerder had bekeken in de showroom. Dit vond ik zeer attent van hem. De afhandeling ging daarna vlot en de bezorgers hebben de bank netjes verpakt in afdekplastic bezorgd en in de woonkamer gezet. Een paar dagen later belde de verkoper of ik blij was met de bank, super leuk. Een hele goede ervaring al met al dus.

service gericht

het hele aankoopproces verliep vlot dus geen tips of verbeterpunten wat mij betreft.

f.post

Al vele jaren klant bij U en we worden altijd uitstekend begeleid door Geerke Ritzema

doen nooit moeilijk

tips gordijnen had wat belooft maar wij zien nog niets dat kan dan volgens ons beter

Vesta

Wij zijn zeer tevreden.