Vesta.nl

Informatie voorziening
Levertijden

Familie l.de Boer

Uitstekend

Klant vriendelijk geholpen en zijn zeer tevreden over deze medewerker op zijn afdeling

Zeer tevreden en correct afgehandeld

Riemeijer

Goed! Op tijd leveren. Ruim van te voren berichten.

Goed geholpen. Zeer professioneel

Alles goed! Geen tips

GdeJ

Aanschaf nieuwe hoekbank

persoonlijk en prettig advies door Geerke over aanschaf bank maar ook over verdere wooninrichting, zelfs bij klant thuis.

de prijs maar die hoort ook bij kwaliteit

Anne

Vriendelijk, professioneel personeel zowel in de winkel als de bezorgers. Bedrijf komt afspraken na en zijn goed te bereiken.

Zeer klantvriendelijk, houden je goed op de hoogte van je levering.

Hun website iets meer uitbreiden ?

Jantje Werf Vd

Uitstekend

Groot assortiment, rustige klantvriendelijke benadering en geen ongevraagde uitleg. Uitleg is erg plezierig en niet opdringerig naar de klant toe. Kortom: erg plezierig! Mensen vd bezorging zijn ook... Groot assortiment, rustige klantvriendelijke benadering en geen ongevraagde uitleg. Uitleg is erg plezierig en niet opdringerig naar de klant toe. Kortom: erg plezierig! Mensen vd bezorging zijn ook erg vriendelijk en nemen de tijd die nodig is.

Ev onderhoudsmiddelen verstrekken als er geen sprake is van acties

Jaap Paauw

Goed, vriendelijk met een vakkundige begeleiding.

Ruime keuze en veel advies

alida vonk

Ik vind het jammer dat jullie niet reageren op de klacht over mijn bank. bij aflevering is geconstateerd dat er draad in de bank niet goed is. deze klacht is via de bezorgers gedaan en jullie... Ik vind het jammer dat jullie niet reageren op de klacht over mijn bank. bij aflevering is geconstateerd dat er draad in de bank niet goed is. deze klacht is via de bezorgers gedaan en jullie zouden mij bellen. ook nog de klacht dat ze eigenlijk de oude bank niet mee zouden nemen, maar ik dat wel afgesproken had.

graag zsm reactie

service in de winkel is goed

reageren op aflevering bank ivm schade

Maria

Goed advies van mw. Ritzema, prima service en we zijn blij met onze Artifort stoelen

Goede collectie, goed advies.

Marion

Advies voor inrichting woonkamer en de levering.

Deskundige en prettige wijze van adviseren. Niet opdringerig. Aukje nam alle tijd en luisterde goed naar mijn wensen. Daar kwam een mooie zithoek uit met een vloerkleed die ik zelf nooit had... Deskundige en prettige wijze van adviseren. Niet opdringerig. Aukje nam alle tijd en luisterde goed naar mijn wensen. Daar kwam een mooie zithoek uit met een vloerkleed die ik zelf nooit had uitgezocht, maar die het helemaal af maakt. Zo mooi. Erg blij mee.
Vervolgens werd alles keurig op tijd geleverd en de mannen waren zorgvuldig en vriendelijk.

Mijn ervaring met het kopen van gordijnen is idem dito. Ook daar zeer fijn geholpen. Objectief en goed meegedacht.

Zou het niet weten.

L. Friso

Wij zijn uitermate prettig en zorgvuldig geholpen. We kregen alle tijd en goede adviezen

Kennis, eerlijkheid en goede adviezen