Vesta.nl

7.4/10
Informatie voorziening
Levertijden

Mevrouw Meulema uit Meerstad

Behulpzaam, klantgericht en kundig.

Personeel zowel in de winkel als degene die thuis zijn geweest om de raambekleding op te hangen of te installeren erg professioneel en klantvriendelijk. Geen moeite is teveel (ook het meermaals op... Personeel zowel in de winkel als degene die thuis zijn geweest om de raambekleding op te hangen of te installeren erg professioneel en klantvriendelijk. Geen moeite is teveel (ook het meermaals op mijn nieuwe adres komen om de ramen op te meten, of de afspraken op kantoor als ik toch iets anders had besloten), allemaal geen probleem. Men neemt alle tijd voor je. Je voelt je als klant serieus genomen.

Eigenlijk geen verbeterpunten, ga zo door!

Willem

Heel Professioneel geholpen

Veel keuze

Nvt

Geert Wapstra

Uitstekend persoonlijk geholpen. Veel aandacht en veel voor ons geregeld. Bert Postma heeft veel voor ons gedaan

prima advies en veel peresoonlijke aandacht

geen specifieke tips

van der mark

We hebben bijna ons hele huis ingericht via Vesta

klantvriendelijk en terzake kundig advies

Wever

Op 2 oktober kochten we 2 Sesto fauteuils bij Vesta. De juiste zithoogte werd voor zowel mijn man als mij opgemeten. In eerste instantie kozen we voor cognackleurig leer, maar na een weekje kwamen... Op 2 oktober kochten we 2 Sesto fauteuils bij Vesta. De juiste zithoogte werd voor zowel mijn man als mij opgemeten. In eerste instantie kozen we voor cognackleurig leer, maar na een weekje kwamen we tot de conclusie dat een stoffen beige zitting en cognackleurige leren buitenkant toch iets luchtiger in ons interieur zou passen. Snel terug naar Vesta dus. We werden opnieuw erg vriendelijk en behulpzaam geholpen door de verkoper van Vesta. Hij belde meteen met de fabriek en kon de order nog voor ons aanpassen.
En… de stoelen zouden in januari geleverd worden, maar half december konden we ze al ontvangen. Heel fijn, mooi voor de kerst in huis.

Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Karel en Paula Van Olffen

Een mooi bedrijf met goede collectie

Er werd alle tijd genomen om mee te denken en goede adviezen te geven.

Geen opmerkingen.

Hellburg

In oktober hebben wij de Shark zit combinatie gekocht bij Vesta. We zijn enorm fijn (met veel kennis en geduld) geholpen door Leonard. De dag erna kregen we heel attent een kaart door de brievenbus... In oktober hebben wij de Shark zit combinatie gekocht bij Vesta. We zijn enorm fijn (met veel kennis en geduld) geholpen door Leonard. De dag erna kregen we heel attent een kaart door de brievenbus met veel plezier met jullie aankoop :) Aanvankelijk zou de bank half/eind januari geleverd worden, maar het werd een maand eerder. De bank werd uitgepakt en het verpakkingsmateriaal is netjes gescheiden en meegenomen. Helemaal Top dit!!!

Wij zijn meer dan tevreden.

Bedankt Vesta en in het bijzonder Leonard en de bezorgers.

J&G

Kennis van producten, kwaliteit, klantvriendelijkheid, Service

Niks eigenlijk

Diana Verhagen