Vesta.nl

7.4/10
Informatie voorziening
Levertijden

Fredericks

Ruime keuze, en tijdens afspraak goede advies verkoper

Vooral doorgaan

Zeer goede begeleiding en informatie door Ronald Mulder

Mooi bedrijf

Geen ide3

J van schie

Hele fijne en persoonlijke ervaring met een prachtig resultaat! Leonard hielp ons door goed te vragen en te kijken wat onze wensen waren en heeft hier een mooi plan voor gemaakt. Het eindresultaat... Hele fijne en persoonlijke ervaring met een prachtig resultaat! Leonard hielp ons door goed te vragen en te kijken wat onze wensen waren en heeft hier een mooi plan voor gemaakt. Het eindresultaat is heel verrassend en past helemaal bij ons. Leonard communiceerde enthousiast en vlot met ons. Ook de eigenaar en de bezorgers dachten goed mee en hebben ons uitstekend geholpen.

Persoonlijk, orgineel en betrokken

Geen.

Henny

Positief

Betrouwbaar

Marcel

Veel keuze onder een dak.

I. van Dellen

Bijzonder kundig en vriendelijk personeel. Aflevering wordt door de mannen zeer goed gedaan.

Vriendelijk benadering en uitleg

Niet

B. Bruins

Prettig winkelen en goed en behulpzaam personeel

goede hulp bij het winkelen

retour meubelen nog niet altijd circulair (hergebruik)

M.Tuinstra

Top bedrijf! Goede service, vriendelijk personeel. Een heel goed adresom.je meubels te kopen. Voor elk budget

Collectie en service

Veldkamp

Zeer goede service! Wij hebben een lederen fauteuil gekocht (laten maken, want het showmodel was niet te koop). Bij aflevering bleek de kleur toch nogal donkerder en iets anders van structuur uit... Zeer goede service! Wij hebben een lederen fauteuil gekocht (laten maken, want het showmodel was niet te koop). Bij aflevering bleek de kleur toch nogal donkerder en iets anders van structuur uit te vallen, wat bij leder altijd het geval kan zijn. Toch vonden wij deze stoel te donker bij de rest van onze inrichting. Na overleg konden wij onze fauteuil ruilen met het showmodel, waar we heel blij mee zijn.

Zie boven.

---