Gerald Hofhuis

Om 15:30 uur gebeld met de klantenservice. Het bandje geeft aan dat ik binnen 3 minuten word geholpen. Na 3 minuten word ik doorverbonden met de receptie en wordt mij beloofd dat, zodra een... Om 15:30 uur gebeld met de klantenservice. Het bandje geeft aan dat ik binnen 3 minuten word geholpen. Na 3 minuten word ik doorverbonden met de receptie en wordt mij beloofd dat, zodra een medewerker beschikbaar is, ik word teruggebeld. De volgende dag om 10:30 uur is er contact. Gelukkig zijn de verzekeringen en de toegankelijkheid/ gebruikersvriendelijkheid van de website wel goed.

Abel

Super geregeld. Eenvoudig vergelijken en afsluiten.

D. Buis

Lekker vlot en niet duur. Helemaal goed.

Gertjan Trindade

Paar dagen op zoek geweest naar een goede verzekering voor mijn motor. Uiteindelijk na lang twijfelen maar gebeld voor extra advies. Er werd gelukkig echt de tijd genomen om mij te helpen een keuze... Paar dagen op zoek geweest naar een goede verzekering voor mijn motor. Uiteindelijk na lang twijfelen maar gebeld voor extra advies. Er werd gelukkig echt de tijd genomen om mij te helpen een keuze te maken. Heel blij mee, bedankt.

Ik heb snel een goedkope en goede zorgverzekering kunnen vinden via deze website. Ik raad deze website dan ook zeker aan!

Ik had een vraag over mijn opstalverzekering. Deze vraag was via de mail snel en goed beantwoord.

N. allameh-zadeh

Top vergelijkingssite