Nick

Super fijne ervaring met verzekering.nl, top geregeld!

Mevrouw Bosman

Zeer goede ervaring met verzekering.nl

Martin

Makkelijk overzicht

Vermeer

Er worden poliskosten gerekend bij het opzeggen bij de autoverzekering (auto verkoop) van 10 euro excl. assurantie belasting. En op de site maken ze melding dat deze opzegkosten moeten verdwijnen,... Er worden poliskosten gerekend bij het opzeggen bij de autoverzekering (auto verkoop) van 10 euro excl. assurantie belasting. En op de site maken ze melding dat deze opzegkosten moeten verdwijnen, dat staat dan wel haaks op wat men doet.
Verder een keer contact gehad over een premieverhoging van meer dan 20% (waar de verzekeraar schreef dat ze ieder jaar de premie verhogen met maximaal het percentage van de consumenten prijs index en dat is toch niet 20%). Dit contact liep op niets uit, doen ze niets mee. Vreemd want ik zie verzekering.nl als een tussenpersoon die dit soort dingen toch kan bespreken met de verzekeraar?
Je betaalt maandelijks poliskosten (die gaan ook per jaar omhoog) maar na een jaar krijg je een nota en geen polis. Hier heb ik om moeten vragen. Op de nota staan namelijk geen specificaties en de opbouw van het bedrag van de verzekering.

Beste mevrouw Vermeer,
Beste mevrouw Vermeer,
We vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft en nemen het graag mee. We willen tenslotte onze service blijven verbeteren. De opzegkosten voor het beëindigen van uw verzekering maken onderdeel uit van ons huidige beleid. We publiceren nieuws om onze klanten te informeren over de laatste ontwikkelingen. Dit betekent niet dat we ons beleid daar gelijk op aanpassen. Excuses voor het verloop en we hopen u in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen.

Jvanderklip@planet.nl

Geen reactie van dit bedrijf. Geen idee waar voor ze staan

Henk

Goed geregeld!

Prive

Ik mis woonverzekering.

Beste,
bij ons op de site is de woonverzekering opgedeeld in inboedel en opstalverzkering.
Verzekering.nl

Leopold

Super goede service

Ik dacht nowgo als bedrijf te krijgen maar het blijkt verzekering te zijn. Verwarrend

Beste,
Wij, Verzekering.nl zijn een vergelijkingssite die ook NowGo aanbiedt. Als u met NowGo contact zoekt moet u niet bij ons zijn.