Verthus

Ronny

Q Prima service, art. was niet binnen en dag erna tel. dat ze het onmiddellijk gingen bestellen bij de invoerder, daarna nog een tel dat het bestelde art. binnen was en de zelfde dag nog op... Q Prima service, art. was niet binnen en dag erna tel. dat ze het onmiddellijk gingen bestellen bij de invoerder, daarna nog een tel dat het bestelde art. binnen was en de zelfde dag nog op transport ging. Verdiend 10/10.

contact

Gilbert Roofthooft

Product gevonden aan voordelige prijzen

Heel goede producten

Vlot en goede kwaliteit

Correct

Mieke Desoete

Goede service, uitgebreid assortiment

Goede service en vlotte verzending van producten

Niets op aan te merken

Henk Vinke

Snele en correcte levering, omschrijving voldoet aan het product wat besteld en ontvangt

Je krijgt wat besteld omgaande

?

Bjorn

Mijn bestelling was 's zondags buiten de openingsuren geplaatst en 's anderendaags binnen 30 minuten na opening werd ik telefonisch ingelicht dat alles klaarstond en werd mij uitgelegd waar ik moest... Mijn bestelling was 's zondags buiten de openingsuren geplaatst en 's anderendaags binnen 30 minuten na opening werd ik telefonisch ingelicht dat alles klaarstond en werd mij uitgelegd waar ik moest zijn.
De afhaling verliep vlekkeloos dankzij de hulp bij het inladen die ik van een medewerker gekregen heb.
Het kleine aantal extra artikels die ik aan de toonbank gevraagd heb lag binnen de minuut voor mijn neus.

De hulp bij het inladen van het omvangrijke pakket werd zeer gewaardeerd.

Met de vele ingangen was eerst niet duidelijk hoe de zaak ineen zit. Voor nieuwe klanten zoals ikzelf was het toch eens rondkijken.

JanB

Uitstekende service