Verthus

KWALITEITSVOLLE ARTIKELEN

GEEN

Frank Lust

Heel positief

Onmiddellijk geleverd, vriendelijk aan de telefoon

Ik zie totaal geen verbeterenpunten of tips die kunnen aangehaald worden.

Sam

Super bedrijf in communicatie als verzending

Accuraat, directe terugkoppeling, vriendelijk.

Niets

Callinghe / A.J. Meijer

Duidelijke website

Overzichtelijk en snelle levering. Order met twee dagen in Nederland afgeleverd

Seurinck Freddy

Zeer goede service.Bedankt om de herstelling zo vlug na aanvraag op te lossen.

Verthus is top met heel bekwaam personeel

doe zo verder.

Griet Van Coillie

Super vlotte werking, snelle service, goede communicatie.

snelle en vlotte communicatie; goed verzorgde verzending; prijs-kwaliteit optimaal

na onlinebetaling, niet enkel factuur naar factuuradres, maar ook online naar besteller sturen.

DE LEEUW JAN

Heel goed.

Sterke prijs

Niets op aan te merken

Charlotte

Vlotte service !

Communicatie !

Carl Vindevogel Vichte

Voor een winkel uit de streek die ik niet kende ,lijkt het me een prettige ervaring te gaan worden , nu en in de toekomst

Goede Prijzen , groot assortiment, overzichtelijke website , dicht bij huis zeer belangrijk voor mij daar ik mijn plaatselijke bondgenoten het liever gund dan deze grote internationale bedrijven ,... Goede Prijzen , groot assortiment, overzichtelijke website , dicht bij huis zeer belangrijk voor mij daar ik mijn plaatselijke bondgenoten het liever gund dan deze grote internationale bedrijven , dus liever plaatselijk en met een voortrefelijke prijs , zoals hier dus , dank U om er te zijn ,Carl

kan er geen noemen naar mijn goede ervaring , dit is mijn eerste besteling hier en ben reeds overtuigd van hun kwaliteit die hun diensten te bidden hebben zoals de meeste plaatselijke ondernemingen... kan er geen noemen naar mijn goede ervaring , dit is mijn eerste besteling hier en ben reeds overtuigd van hun kwaliteit die hun diensten te bidden hebben zoals de meeste plaatselijke ondernemingen in west vlaanderen , dus heb ik maar overal de volle sterren pottencieel aangehokt , en ben overtuigd van mijn keuze , nog eens bedankt dat Jullie er zijn , Carl

kunstatelier slabbinck

Duidelijke taal