Verthus

Particulier

Beste , als trouwe klant wil ik toch eens mijn mening kwijt betreffende jullie website ..... helaas werkt die langs geen kanten ! mijn ervaring leert dat als je een product online opzoekt dat er... Beste , als trouwe klant wil ik toch eens mijn mening kwijt betreffende jullie website ..... helaas werkt die langs geen kanten ! mijn ervaring leert dat als je een product online opzoekt dat er een totaal ander product te voorschijn komt waar je niet naar gevraagd hebt ... bv zoek ik informatie over werkbladen en ik krijg een reeks olieverven en gelijkaardige producten te zien die mij totaal niet interesseren ! Dus nog ( meer ) werk aan de winkel breng eens jullie website in orde of laat er een ervaring deskundige het doen .....
grtn Eddy H.

Zie commentaar hierboven :)

Jullie website !!! stel orde op zaken zodat je vind wat je zoekt op de site !!

Reactie Verthus:

Dag Eddy, dank je voor je bericht! Helaas hebben we geen werkbladen meer in ons assortiment. Wel olieverven om werkbladen te behandelen, daarom kwam je waarschijnlijk op dit resultaat terecht. We... Dag Eddy, dank je voor je bericht! Helaas hebben we geen werkbladen meer in ons assortiment. Wel olieverven om werkbladen te behandelen, daarom kwam je waarschijnlijk op dit resultaat terecht. We werken er continue aan om onze website te optimaliseren. Indien je vragen hebt over een bepaald product mag je ons steeds contacteren via e-mail, chat op de website of telefonisch. We helpen je graag verder!
Met vriendelijke groeten, Verthus

Johan MAES

De levering laat lang op zich wachten

Mooi assortiment

De levering mag iets vlugger

Reactie Verthus:

Beste,
dank je voor je review.
We zien dat je pakket niet kon afgeleverd worden bij je thuis en daarom bij een afhaalpunt werd geleverd.
We hebben je alle details...
Beste,
dank je voor je review.
We hebben je alle details doorgemaild.
Vriendelijke groeten
Klantendienst Verthus

Exsited webdesign

Schitterend

Duidelijke webshop, scherpe prijzen, topservice

Video's bij producten

Patrick Wylleman

Positief

ruim assortiment

fotos op webshop kunnen iets groter en /of duidelijker

Ronny

Q Prima service, art. was niet binnen en dag erna tel. dat ze het onmiddellijk gingen bestellen bij de invoerder, daarna nog een tel dat het bestelde art. binnen was en de zelfde dag nog op... Q Prima service, art. was niet binnen en dag erna tel. dat ze het onmiddellijk gingen bestellen bij de invoerder, daarna nog een tel dat het bestelde art. binnen was en de zelfde dag nog op transport ging. Verdiend 10/10.

contact

Gilbert Roofthooft

Product gevonden aan voordelige prijzen

Heel goede producten

Vlot en goede kwaliteit

Correct

Mieke Desoete

Goede service, uitgebreid assortiment

Goede service en vlotte verzending van producten

Niets op aan te merken