Kwaliteit vertaling

Van Marle

Zeer goed !!

Snel en flexibel

Maria Sheeran, SIG

Excellent. Ellen's response time was incredibly fast and the finished translated product was of high quality and delivered when promised.

Condor Group

Wij zijn zeer tevreden over Vertaalbureau Perfect. Snelle levering van vertalingen en begrijpen goed waar het over gaat.

Taalvaardig en snel.

MarketingOost

Eerst telefonisch contact > keurig. Na mailverkeer over ontbreken bevestiging is de opdracht alsnog snel opgepakt

Graag even checken of het mailadres klopt waar de aanvraag vandaag komt > met oog op het versturen van de offerte en verzoek om bevestiging

Metsemakers vof

Kon op de website geen plek vinden om gewoon mijn bestand te uploaden en te laten vertalen. Moet eerst een offerte aanvragen wat voor mij niet hoeft. Dat is het enige minpuntje, verder over waar het...

100 % tevreden over de vertaling.

Johnny Loco

Snel en mogelijkheid alles online te regelen is een prima combinatie die hoort bij deze tijd. Ook een kleine onvolkomenheid in de originele tekst werd opgemerkt en aangpast.

Schreuder GT

Zeer snelle service, vriendelijke projectmanager, duidelijk in communicatie en de vertaling kan direct door naar de drukker, top dus!

- Snelheid van levering
- Duidelijke communicatie
- Efficient proces
- Zeer goede vertalingen!

Henofa BV

Vriendelijkheid en service.

Levertijd

IKNL

Hele fijne en professionele organisatie!!

Helder en fijn in de communicatie. Kwalitatief erg sterk!! Ze doen wat ze beloven!!

Alles was top!

SCHREUDER GIETERIJ TECHNIEK

Zeer snelle service. Duidelijke communicatie en afspraak is afspraak.
De vertaling kon direct door naar de drukker.
Top geregeld dus

Snelheid ( voor ons heel vaak heel belangrijk)
Betrouwbaarheid en communicatie

Wij maken tegenwoordig uitsluitend en alleen nog gebruik van de vertaaldiensten van vertaalbureau Perfect.
Ze hebben tot nu toe al onze opdrachten tot onze volle tevredenheid uitgevoerd.

Ons advies ; Vooral zo doorgaan en de service op jullie hoge niveau proberen vast te houden