Kwaliteit vertaling

IKNL

Hele fijne en professionele organisatie!!

Helder en fijn in de communicatie. Kwalitatief erg sterk!! Ze doen wat ze beloven!!

Alles was top!

SCHREUDER GIETERIJ TECHNIEK

Zeer snelle service. Duidelijke communicatie en afspraak is afspraak.
De vertaling kon direct door naar de drukker.
Top geregeld dus

Snelheid ( voor ons heel vaak heel belangrijk)
Betrouwbaarheid en communicatie

Wij maken tegenwoordig uitsluitend en alleen nog gebruik van de vertaaldiensten van vertaalbureau Perfect.
Ze hebben tot nu toe al onze opdrachten tot onze volle tevredenheid uitgevoerd.

Ons advies ; Vooral zo doorgaan en de service op jullie hoge niveau proberen vast te houden

NTR

Zeer snelle service, komt afspraken na maar helaas liet de vertaling wat te wensen over. Misschien omdat het een spoedklus was? Ik had het idee dat de Nederlandse tekst door een Engels...

- zeer snelle service
- komt afspraken na

Wij vonden de teksten te letterlijk vertaald, dus hebben er zelf nog werk aan gehad om de zinnen lekker lopend te maken.
Bijvoorbeeld:
'Fred finds it difficult to keep order in the occasionally chaotic studio. Not only is the audience noisy, but the guests are also sometimes difficult to keep under control' is wel een héél letterlijke vertaling van 'Het is lastig voor Opper de Pop om orde te houden in de soms chaotische studio. Niet alleen het publiek is rumoerig, ook de gasten zijn niet altijd in de hand te houden.'

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste mevr.,

Inmiddels is er contact met u opgenomen door uw projectmanager omtrent de geleverde vertaling. Zoals reeds aangegeven in deze e-mail hadden wij u graag willen helpen met het wijzigen van de vertaling zodat deze voldoet aan uw wensen! Hopelijk mogen wij u alsnog in de toekomst van dienst zijn.

Team Vertaalbureau Perfect

Indigo Webstudio

Afknapper redigeren Engels

Duidelijk proces, vlotte workflow

Ik ben serieus afgeknapt op een opdracht voor redigeerwerk Engels. De tekst was door het bedrijf zelf in het Engels geschreven en werd aangeboden aan dit bureau. Na het redigeerwerk hielden we twijfels over een specifiek deel van de Engelse tekst. We hebben dit gemeld en de volledige tekst (voor de zekerheid) nogmaals aangeboden om te redigeren. Nog steeds bleven de verwoordingen waar we aan twijfelden ongemoeid.
Ik heb toen nogmaals de paar alinea's waarin de bewuste tekst zat aangeboden en aangegeven dat dit niet ten goede komt aan het vertrouwen. Ook de 3e keer kreeg ik de tekst terug met de bestaande twijfelpunten.

Ik heb toen de tekst aan een andere partij aangeboden zonder aan te geven waar we precies over twijfelden en die haalde het er wel uit. Zeer kwalijk. Je kunt wat over het hoofd zien maar niet 3x, dat vind ik onacceptabel. Ik geef geen nieuwe opdrachten meer.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste mevr.,

Wij betreuren dat u niet tevreden bent over de geleverde revisie van de tekst. Wij hebben dit met de desbetreffende revisors besproken en gaan maatregelen treffen om dit in de toekomst te voorkomen.

Hopelijk mogen wij u alsnog in de toekomst van dienst zijn om zo uw vertrouwen in onze vertaaldiensten terug te winnen.

Team Vertaalbureau Perfect

Hipra

Speelt heel kort op de bal, in gans het proces (van offerte aanvraag tot oplevering)

Dit is een perfecte organisatie

None

Damco Aluminium Delfzijl Coöperatie UA

Prettig, snel en kundig

Prettig contact
Heldere informatie over het verloop van het proces
Goede website

CP2

Snelle reactie en snelle uitvoer

snel schakelen en werken met handig systeem tbv vragen

Grizzly New Marketing

Super service! Zelfs na het ontvangen van de teksten zijn ze bereid zaken aan te passen naar wens

Omgevingsraad Schiphol

Goede eerste ervaring

Flexibiliteit:
We hadden een Nederlandse tekst aangeleverd om in het Engels te vertalen. Onze aanlevering veranderde, onze deadline veranderde en de uiteindelijke tekst werd nog veranderd. Hier heeft vertaalbureau goed en flexibel op ingespeeld.

Iets strakker in communicatie. Mail is prima, maar voor de zekerheid nog een telefoontje er overheen had een beter en zekerder gevoel gegeven.

Esther van der Eijk- Holland Baroque

Snelle en duidelijke communicatie, de vertaling (Frans-Nederlands) was binnen de afgesproken tijd klaar en wat het belangrijkst is: het is een hele goede vertaling!