Kwaliteit vertaling

Linda

Fijne communicatie en snelle en kundige vertaling, zowel in Engels als in Duits.

Geen letterlijke vertaling maar men leest echt goed wat men moet vertalen en kiest daarbij zorgvuldig de juiste woorden en zinnen.

Koninklijke Van den Boer Groep

Snelle service, goede gedigitaliseerd offertetraject

Imprivata

Zeer goed. Kevin is responsief en goede accountmanager. Feedback voor vertalingen die ik krijg is ook altijd goed.

Erg snel; is zeer belangijk en wordt zeer gewaardeerd

Wintershall Noordzee B.V.

I have worked on 3 or 4 occasions only, but I had in general good experiences. I cannot comment on the quality of the translations, I order them for other colleagues and I do not have any feedback...

Good follow up, quick response, so far my requests have been dealt very quick and professional.

Maybe give the chance to do this feedback survey in different languages?

Also about this survey: I do need to react on 'Information op de website' and Kwaliteit vertaling. I would like to leave the questions open as I cannot give my input, but it is not possible, so I just give an average answer.

Bas Welman

Drie akten laten vertalen.

E-mail met status van de vertalingen.

Let op de vertaling van juridische termen. Deze klopt in de onderhavige vertalingen niet.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste Bas,

Bedankt voor de vooral positieve feedback! Wij hebben contact met u opgenomen over de vertalingen van enkele juridische termen. Inmiddels zijn voor wat dit betreft al tot een oplossing gekomen en kunnen wij onze samenwerking voortzetten.

Hopelijk mogen wij nog vele opdrachten voor u verzorgen!

Team Vertaalbureau Perfect

Squarell Technology

Perfect is mij door Gassan Diamonds aanbevolen.
De resultaten zijn boven verwachting; snel en goede vertaling.

Snel, efficiënt, service gericht, goede prijzen

Marquette Detachering BV

Goede communicatie
compact beleid
snel klaar
zeer klantvriendelijk

Bij de specialistische, technische teksten zijn er wel eens kleine onduidelijkheden (foutief vertaald).
Bij vaste klanten zou een commerciele toevoeging in vorm van een kleine korting zeer waardig zijn.Want de prijzen zijn niet altijd aan de strakke kant in onze beleving.

Frederik Cordie / Ortho-Trends BVBA

We hebben al verschillende teksten naar het Frans laten vertalen.
Deze waren tot nu toe allemaal zeer goed.
De laatste tekst was heel wat minder. Er stond trouwens een grote fout in:...

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste Fred,

Bedankt voor de vooral positieve feedback! Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen over het gebruik van envoyées i.p.v. livrées. Wij gaan de briefing naar jullie vaste vertaler verbeteren zodat de gewenste schrijfstijl beter naar voren komt!

Hopelijk mogen wij nog vele opdrachten voor u verzorgen!

Team Vertaalbureau Perfect

Lara Drost

Heel duidelijk contact en snelle service. Kwalitatief erg goed, wij zijn heel tevreden.

De vlotte en fijne communicatie, de hoge kwaliteit.

Helvoet

Ik vind het altijd prettig zaken doen met Vertaalbureau Perfect. Ze zijn snel met het geven van een offerte, en daarna is afspraak = afspraak. Heel prettig.

Snel en volledig