Kwaliteit vertaling

Melissa Beeston SIG

Vertaalbureau Perfect were extremely prompt with their assistance and delivery.

Picopoint Solutions B.V.

Wij zijn zeer tevreden! Teksten worden snel en perfect vertaald.

Zeer makkelijke website waar de aanvraag gedaan kan worden en de status bekeken kan worden van de opdracht.
Snelle afhandeling van de aanvraag.
Bij telefonisch contact werd ik snel en goed geholpen.
Ik heb Vertaalbureau Perfect op alle punten als sterk ervaren!

Nee!

Solana NV

Correct, snel en gemakkelijk.

1 fout is de tekst gevonden Telefoon was niet mee vertaald.

TMCF

Vertaling offerte in het Frans.

Snel. Afspraak=afspraak.

in de ppt verschuiven sommige items omdat het Frans langer is. Het zou nog beter zijn om ook de lay out mooi af te leveren.

Emark

We hebben goede ervaringen met Vertaalbureau Perfect. Ze zijn erg snel, en bieden een uitstekende service.

- Snel
- Kwalitatief
- Goede service

Op dit moment niet!

W Amsterdam

Zeer snelle service en Kevin is erg klantvriendelijk! Er moeten enkele aanpassingen worden gedaan waardoor er nogal veel mail verkeer ontstond. Echter werd ik nog altijd even snel en vriendelijk...

Snelle service
Klantvriendelijk

BFA Belasting- en Administratie Consulenten

Snelle en goede service. Duidelijke communicatie over de opdracht en wat er verwacht wordt. Top vertaalbureau

Vooral de prima communicatie via de persoonlijke omgeving op de website van Vertaalbureau Perfect werkt uitstekend.

Misschien even duidelijker de opstart procedure communiceren: eerst offerte en na acceptatie offerte pas aan het werk.

Mindwize

Wij laten redelijk wat direct mailings vertalen vanuit het Nederlands naar het Zweeds. De kwaliteit daarvan (naar wij horen) is top. De reactiesnelheid van Ellen (en collega's) is ook lekker snel.

Snelheid van reactie, en doorgaans ook de vertalingen.

Door alle automatisch gegenereerde emails heb ik af en toe het gevoel dat ik niet 'echt met Ellen' communiceer. Het geeft een wat afstandelijk gevoel. Komt misschien ook door het 'info@' emailadres en dat hele gedeeltes van de emails (voor offertes e.d.) veelal hetzelfde zijn. Ik snap dat dit de processen binnen het bedrijf vereenvoudigd.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste Marieke,

Bedankt voor de vooral positieve feedback! Wat betreft jouw tip/opmerking v.w.b. onze communicatie hebben wij reeds persoonlijk contact met je opgenomen. Hopelijk mogen wij nog vele opdrachten voor jullie mogen verzorgen!

Team Vertaalbureau Perfect

Willeke van Esch/Kloosterboer

Heel klantgericht en klantvriendelijk

zeer service gericht

Bas Michielsen / Bitfactory

Fantastisch!! ik ben erg te spreken over de kwaliteit van de vertaling. Er is zeker geen woord-voor-woord vertaling toegepast. Het eindresultaat is een consistent document geworden.