Kwaliteit vertaling

Administratiekantoor R. Hunter B.V.

Snelle reactie op offerte aanvraag en ook snelle oplevering van het te vertalen document.
Alles binnen de afgesproken deadline.

Goed advies t.a.v. volledige controle (i.v.m. juridisch karakter van het document)

Yellow Star Solutions BV

Altijd snel en goed werk

Punctueel

Richard

Goede ervaring en snel geleverd

Sprenger

Goede service, snelle vertaling van hoog niveau

C. Weidinger

Geweldig! Een vol geschreven a-4tje van het Nederlands naar het Duits vertaald en daar nauwelijks op hoeven wachten. Bijna klaar terwijl u wacht. Zeer professioneel en vooral ook een...

Moïra Lens

Slordige vertalingen, typografische fouten in het Frans.

Werk aub met native speakers.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons enorm om te horen dat u niet tevreden bent over de geleverde vertaling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om deze situatie z.s.m. op te lossen.

Team Vertaalbureau Perfect

VIP Safety B.B.

Zeer correcte en snelle afhandeling m.b.t. het maken van offertes en het afhandelen van de opdrachten.

R.Stalenberg

Voor de eerste maal contact met dit vertaal bureau
Vanaf het eerste email contact een goed gevoel hierbij
Al het email verkeer duidelijk en een prijsopgaaf vooraf
Zeker aan te...

TÜV Nederland

Snelle en zeer correcte dienstverlening. Zeer snel reactie op mijn offerte aanvraag en de vertaling binnen conform afspraak.

Professionele en zeer correcte benadering

M. Mathijssen

Een toegankelijk bedrijf dat meedenkt. De communicatie en samenwerking is prettig verlopen. De vertaling zelf bevatte wat schoonheidsfoutjes maar deze zijn direct door de medewerkers opgepakt.

Snelle communicatie en op tijd aangeleverd.

De Engelse vertaling bevatte wat Nederlandse woorden. Hier heb ik een opmerking over gemaakt. Schoonheidsfoutje die door het team snel opgepakt is.