Kwaliteit vertaling

Handige overzichtelijke procesgang en nette manier van werken

overzichtelijk, duidelijk, prima vertaling

tijdens de feestdagen (oud&nieuw) was voor mij onduidelijker wanneer ik de vertaling kon verwachten. maar verliep wel prima.

Teladoc Health

Snelle respons, zeer goede vertaling

goede vertaling

redelijk duur vergeleken met de competitie

Marcel Dekkers STM machinebouw

Erg goed en profesioneel.

Snelle reactie op offerte vraag en correcte levering.
prijs kwaliteit is prima in balans.

Geen, ga vooral zo door.

Duidelijk en klantvriendelijk

snelle levering

EMC Expo B.V.

Snelle reactie op offerte aanvragen, professioneel, prettig in gesprekken. Kortom een fijn bedrijf om mee samen te werken!

Snel en goede kwaliteit.

Alcedo

Per direct een spoedopdracht aanvaard en de zelfde dag het gewenste resultaat geleverd

Snelheid en kwaliteit

Academic Journals

Prettig correct

afspraak is afspraak

nee

Not real good

Not seen

Need improvement in professional skills

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Dear mrs Zhuang,
Dear mrs Zhuang,
Thank you for your message. We are very sorry to hear that you are not entirely satisfied with the translation. We have already contacted you to resolve this situation as soon as possible.
Kind regards,
Team Vertaalbureau Perfect

Wayne Parker Kent

Dit was mijn eerste samenwerking met Vertaalbureau Perfect. De service is ontzettend goed en snel. Ik had de vertaling een dag erna nodig en het is op tijd bij mij opgeleverd. Erg tevreden!

Het proces gaat heel soepel en snel (van offerte tot uitlevering). Daarnaast vind ik het fijn dat de offerte digitaal ondertekend kan worden en dat alles overzichtelijk in een persoonlijk account... Het proces gaat heel soepel en snel (van offerte tot uitlevering). Daarnaast vind ik het fijn dat de offerte digitaal ondertekend kan worden en dat alles overzichtelijk in een persoonlijk account staat.

Fijn bedrijf, prettig om mee samen te werken. De kwaliteit van de vertalingen is goed. Altijd bereikbaar, denken mee.

Prettige communicatie, vriendelijke en behulpzame medewerkers, snelle levering en sterke vertalingen.

Het zou prettig zijn om in te kunnen zien wat de status is van de vertaling.