Kwaliteit vertaling

Helvoet

Ik vind het altijd prettig zaken doen met Vertaalbureau Perfect. Ze zijn snel met het geven van een offerte, en daarna is afspraak = afspraak. Heel prettig.

Snel en volledig

De Coole Kikker

Ben erg tevreden over de Zweedse vertaling en de Engelse vertaling!

Snel en deskundig

Offerte heeft vele pagina’s dat kan minder

Particulier

Erg positieve ervaring met dit bedrijf tot nu toe. Erg professioneel bedrijf met dito medewerkers.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Mooie overzichtelijke website, makkelijk offerte proces en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Op dit moment niet, vooral zo doorgaan nu!

Van Marle

Zeer goed !!

Snel en flexibel

Maria Sheeran, SIG

Excellent. Ellen's response time was incredibly fast and the finished translated product was of high quality and delivered when promised.

Condor Group

Wij zijn zeer tevreden over Vertaalbureau Perfect. Snelle levering van vertalingen en begrijpen goed waar het over gaat.

Taalvaardig en snel.

MarketingOost

Eerst telefonisch contact > keurig. Na mailverkeer over ontbreken bevestiging is de opdracht alsnog snel opgepakt

Graag even checken of het mailadres klopt waar de aanvraag vandaag komt > met oog op het versturen van de offerte en verzoek om bevestiging

Metsemakers vof

Kon op de website geen plek vinden om gewoon mijn bestand te uploaden en te laten vertalen. Moet eerst een offerte aanvragen wat voor mij niet hoeft. Dat is het enige minpuntje, verder over waar het... Kon op de website geen plek vinden om gewoon mijn bestand te uploaden en te laten vertalen. Moet eerst een offerte aanvragen wat voor mij niet hoeft. Dat is het enige minpuntje, verder over waar het om gaat erg tevreden.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

100 % tevreden over de vertaling.

Johnny Loco

Snel en mogelijkheid alles online te regelen is een prima combinatie die hoort bij deze tijd. Ook een kleine onvolkomenheid in de originele tekst werd opgemerkt en aangpast.

Schreuder GT

Zeer snelle service, vriendelijke projectmanager, duidelijk in communicatie en de vertaling kan direct door naar de drukker, top dus!

- Snelheid van levering
- Duidelijke communicatie
- Efficient proces
- Zeer goede vertalingen!