Kwaliteit vertaling

W Amsterdam

Zeer snelle service en Kevin is erg klantvriendelijk! Er moeten enkele aanpassingen worden gedaan waardoor er nogal veel mail verkeer ontstond. Echter werd ik nog altijd even snel en vriendelijk... Zeer snelle service en Kevin is erg klantvriendelijk! Er moeten enkele aanpassingen worden gedaan waardoor er nogal veel mail verkeer ontstond. Echter werd ik nog altijd even snel en vriendelijk geholpen.

Snelle service
Klantvriendelijk

BFA Belasting- en Administratie Consulenten

Snelle en goede service. Duidelijke communicatie over de opdracht en wat er verwacht wordt. Top vertaalbureau

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Vooral de prima communicatie via de persoonlijke omgeving op de website van Vertaalbureau Perfect werkt uitstekend.

Misschien even duidelijker de opstart procedure communiceren: eerst offerte en na acceptatie offerte pas aan het werk.

Mindwize

Wij laten redelijk wat direct mailings vertalen vanuit het Nederlands naar het Zweeds. De kwaliteit daarvan (naar wij horen) is top. De reactiesnelheid van Ellen (en collega's) is ook lekker snel.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Snelheid van reactie, en doorgaans ook de vertalingen.

Door alle automatisch gegenereerde emails heb ik af en toe het gevoel dat ik niet 'echt met Ellen' communiceer. Het geeft een wat afstandelijk gevoel. Komt misschien ook door het 'info@' emailadres... Door alle automatisch gegenereerde emails heb ik af en toe het gevoel dat ik niet 'echt met Ellen' communiceer. Het geeft een wat afstandelijk gevoel. Komt misschien ook door het 'info@' emailadres en dat hele gedeeltes van de emails (voor offertes e.d.) veelal hetzelfde zijn. Ik snap dat dit de processen binnen het bedrijf vereenvoudigd.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste Marieke,
Beste Marieke,
Bedankt voor de vooral positieve feedback! Wat betreft jouw tip/opmerking v.w.b. onze communicatie hebben wij reeds persoonlijk contact met je opgenomen. Hopelijk mogen wij nog vele opdrachten voor jullie mogen verzorgen!
Team Vertaalbureau Perfect

Willeke van Esch/Kloosterboer

Heel klantgericht en klantvriendelijk

zeer service gericht

Bas Michielsen / Bitfactory

Fantastisch!! ik ben erg te spreken over de kwaliteit van de vertaling. Er is zeker geen woord-voor-woord vertaling toegepast. Het eindresultaat is een consistent document geworden.

Linda

Fijne communicatie en snelle en kundige vertaling, zowel in Engels als in Duits.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Geen letterlijke vertaling maar men leest echt goed wat men moet vertalen en kiest daarbij zorgvuldig de juiste woorden en zinnen.

Koninklijke Van den Boer Groep

Snelle service, goede gedigitaliseerd offertetraject

Imprivata

Zeer goed. Kevin is responsief en goede accountmanager. Feedback voor vertalingen die ik krijg is ook altijd goed.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Erg snel; is zeer belangijk en wordt zeer gewaardeerd

Wintershall Noordzee B.V.

I have worked on 3 or 4 occasions only, but I had in general good experiences. I cannot comment on the quality of the translations, I order them for other colleagues and I do not have any feedback... I have worked on 3 or 4 occasions only, but I had in general good experiences. I cannot comment on the quality of the translations, I order them for other colleagues and I do not have any feedback at this moment.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Good follow up, quick response, so far my requests have been dealt very quick and professional.

Maybe give the chance to do this feedback survey in different languages?

Maybe give the chance to do this feedback survey in different languages?

Also about this survey: I do need to react on 'Information op de website' and Kwaliteit vertaling. I would like to leave the questions open as I cannot give my input, but it is not possible, so I just give an average answer.

Bas Welman

Drie akten laten vertalen.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

E-mail met status van de vertalingen.

Let op de vertaling van juridische termen. Deze klopt in de onderhavige vertalingen niet.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste Bas,
Beste Bas,
Bedankt voor de vooral positieve feedback! Wij hebben contact met u opgenomen over de vertalingen van enkele juridische termen. Inmiddels zijn voor wat dit betreft al tot een oplossing gekomen en kunnen wij onze samenwerking voortzetten.
Hopelijk mogen wij nog vele opdrachten voor u verzorgen!
Team Vertaalbureau Perfect