Kwaliteit vertaling

BVBA ADVOCATENKANTOOR P.QUIRYNEN

Voldeed perfect aan verwachtingen.

snel en efficient
duidelijke prijs en betaling na levering
duidelijke vragen tijdens vertaalproces

Commonland

Vertaalbureau Perfect heeft adequaat gereageerd op mijn verzoek, direct na ontvangst van mijn verzoek

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Meedenken over soort vertaling in verband met statuten en zeer tijdig cf afspraak aangeleverd

Marquette Detachering BV

Zeer correct

snel handelen

Pienter Online

Altijd goede ervaringen mee gehad. Workflow is prettig, online accorderen werkt snel en fijn. Duitse tekst kregen we dezelfde dag alweer retour. Dat is geweldig!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Opdracht plaatsen gaat snel en gemakkelijk met uploadfunctie. Na offerte is een opdracht gemakkelijk akkoord te geven door het plaatsen van een digitale handtekening. Ideaal.

Voor kleine vertaalopdrachtjes een tekstveld beschikbaar maken waar de tekst in geplaatst kan worden. Dit eventueel ook voor een lager tarief aanbieden.

Vermeiren Advocaten cvba

1ste contact
voor ons kantoor was deze keer het respecteren van de opgegeven termijn voor oplevering van vertaling noodzakelijk

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

de termijn van oplevering werd gerespecteerd
offerte was duidelijk

NABB

Super snel, goede prijs, correct

snelheid

Felinova

Top

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Supersnelle service, heel vriendelijk, heel hulpvaardig

Metrohm Applikon

Snel en goed! Een uitstekend vertaalbureau, ook voor technische vertalingen, betaalbaar en bijzonder efficient.

Snelheid en prijs.

Wirtz International nv

Wirtz International nv heeft Vertaalbureau Perfect gecontacteerd zonder enige voorkennis te hebben. Plots is oprichter Jacques Wirtz komen te overlijden en moesten we op zeer korte termijn onze... Wirtz International nv heeft Vertaalbureau Perfect gecontacteerd zonder enige voorkennis te hebben. Plots is oprichter Jacques Wirtz komen te overlijden en moesten we op zeer korte termijn onze lofrede voor in de kerk en voor de internationale pers vertaald hebben naar het Engels en Frans. Betrof een poëtische tekst, niet het gemakkelijkste om te vertalen. Toch heeft Vertaalbureau Perfect die klus zeer goed en snel geklaard. Top!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Snelheid, efficiënt, goede vertaling.

Wij kunnen werkelijk geen enkel verbeterpunt bedenken.

Hans van Brakel

Snelle vlotte reacties na eerste telefonisch contact. Daarna ook steeds vlotte accurate antwoorden op vragen.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Telefonisch en emailcontact is telkens vriendelijk en accuraat