Kwaliteit vertaling

De Nestor

Reeds diverse vertalingen laten uitvoeren. Correcte en professionele service.

Snelle offerte en oplevering.

EuroDev

Snelle levering, goede service. Alleen wel een paar slordigheidsfoutjes in de vertalingen die ik zelf heb aangepast.

Final check om alle slordigheidsfoutjes eruit te halen

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons enorm om te horen dat u een paar slordigheidsfoutjes heeft gevonden in de geleverde vertaling. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om deze situatie z.s.m. op te lossen.
Team Vertaalbureau Perfect

RIGO Verffabriek

Vertaalbureau Perfect vertaalt zo nu en dan teksten voor ons naar het Engels, Frans of Duits. Soms gaat het om korte stukjes tekst, maar vaak ook om wat langere stukken tekst.

Snelle service, nauwkeurig en is er iets niet duidelijk treden ze altijd in overleg met de klant.

Onest Digital Agency B.V.

Snelle reactie, vriendelijke mensen, goede vertalingen en een redelijke prijs.

Reageren zeer snel, vaak ontvangen we de offerte binnen een half uur na aanvraag van de vertaling. Leveren altijd op tijd en vaak nog eerder dan verwacht. Ook de kwaliteit is goed. Over zowel de... Reageren zeer snel, vaak ontvangen we de offerte binnen een half uur na aanvraag van de vertaling. Leveren altijd op tijd en vaak nog eerder dan verwacht. Ook de kwaliteit is goed. Over zowel de Engelse als Duitse teksten was onze opdrachtgever zeer tevreden.

TekstPoint Communicatie

Keurige afhandeling volgens verzoek.

Had het materiaal toch iets sneller nodig dan in eerste instantie aangegeven. Bleek geen probleem. De vertalingen zijn alsnog eerder aangeleverd.

Kubad

TOP

Reactiesnelheid, Snelheid levering en Klantvriendelijkheid

Jason Everts

Beste vertaalservice die ik ooit heb gebruikt

Kwaliteit van de dienstverlening en is heel efficiënt en snel.

Lisette

Zeer tevreden

zeer snelle service

vooralsnog geen

Victor

Goed, snel en met kwaliteit service

snelheid

Tom de Groot

Een betere service kan ik me nauwelijks voorstellen!!

Snelle service, prijs/kwaliteit dik in orde!!