Kwaliteit vertaling

Hommema

Goede vertaling

A. Swart

Heel fijn!

Goede vertaling en denken mee

EasyFlor B.V.

Zeer goed

Snel en correct

Kon geen xlsx uploaden met vertaalbestand, kon eerder wel, geeft aan dat het bestandstype niet wordt ondersteund.

DELTA Safety Training

Goede service en snel

Vriendelijk en snel

Welmoed Barendsen

Hele fijne, snelle service en goede communicatie

Snel, duidelijk, goed

Frank

Te vaak kloppen de vertaalde teksten niet en wordt er ook niet om aanvullende context gevraagd. Nuances in de vertalingen zullen, zonder dat de vertaler de juiste context kent, altijd bestaan maar... Te vaak kloppen de vertaalde teksten niet en wordt er ook niet om aanvullende context gevraagd. Nuances in de vertalingen zullen, zonder dat de vertaler de juiste context kent, altijd bestaan maar het komt voor dat teksten compleet verkeerd vertaald worden waardoor de betekenis verandert.

Offerte- tot facturatieproces verloopt prima.

1. Probeer vaker dezelfde vertaler te gebruiken zodat nuances voorkomen worden.
2. Vraag vaker om (extra) context
3. Controleer de bestanden op hun inhoud voordat ze naar de opdrachtgever...
1. Probeer vaker dezelfde vertaler te gebruiken zodat nuances voorkomen worden.
2. Vraag vaker om (extra) context
3. Controleer de bestanden op hun inhoud voordat ze naar de opdrachtgever verstuurd worden (kregen onlangs een leeg bestand terug).

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Geachte heer,
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons enorm om te horen dat u niet geheel tevreden bent over enkele vertalingen van ons. Inmiddels is er contact met u geweest om deze situatie te bespreken. Daarnaast hebben wij uw overige feedback heel serieus genomen en zullen wij dit z.s.m. intern gaan oppakken.
Team Vertaalbureau Perfect

Sven Hordijk / Schilt bedrijven

Met spoed een vertaling aanleveren was wel besteed aan Vertaalbureau Perfect. De deadline van 1,5 dag werd zelfs binnen 1 dag gehaald. Het contact is daarnaast prettig. De kwaliteit van de vertaling... Met spoed een vertaling aanleveren was wel besteed aan Vertaalbureau Perfect. De deadline van 1,5 dag werd zelfs binnen 1 dag gehaald. Het contact is daarnaast prettig. De kwaliteit van de vertaling was ook prima op orde.

Afspraak=afspraak, snelheid, kwaliteit en prettig contact

Nicole Zandhuis

Super prettige snelle samenwerking.

Snelle reactie, goede vertalingen, advies bij onduidelijkheden

RéBM Bedrijfsmakelaardij Arjen Jansma

Geweldige ervaring, snel en deskundig.

Snelle manier van communiceren

Allgifts - Paula

Heel tevreden over dit vertaalbureau. Diverse keren mee samengewerkt. De laatste keer ontving ik dezelfde middag nog de vertaalde teksten!

Kundig, accuraat, snel.