Kwaliteit vertaling

Vertaling van notariele stukken. akten en brieven. Samenwerking verloopt prima.

Goede ervaring bij vertalingen (notarieel) juridische documenten.

Kruger

Uitstekend bureau voor perfect vertaalwerk. Goede service, denken mee en komen afspraken na.

Spotcap Global Services

Goede ervaring. Sterke vertalingen en deskundige feedback. doorlooptijden soms wat lang

Vooral door de snelheid van de vertalingen kiezen onze klanten graag voor vertaal bureau All-Round.

Goede kwaliteit, altijd een snelle en deskundige reactie. Duidelijke communicatie. Het enige wat soms jammer is, is dat vertalingen op korte termijn vaak niet mogelijk zijn.

Sander van der Bijl

Service in kernwoorden: degelijk, betrouwbaar, gedreven

mr. M.G.P. van Ansem / BarentsKrans N.V.

De samenwerking met Vertaalbureau All-Round is uitstekend. Er wordt altijd snel en duidelijk gecommuniceerd. De tarieven zijn concurrerend en gemaakte afspraken worden nagekomen. Als ik een... De samenwerking met Vertaalbureau All-Round is uitstekend. Er wordt altijd snel en duidelijk gecommuniceerd. De tarieven zijn concurrerend en gemaakte afspraken worden nagekomen. Als ik een vertaler zoek, klop ik altijd als eerste aan bij Hans van der Ven.

Ammerlaan Belastingadviseurs

Wij werken al meer dan 20 jaar samen met All-Round . Dat is omdat wij bijzonder tevreden zijn over de kwaliteit van de vertalingen.