Kwaliteit vertaling

Alexander Singewald - SCG BV / www.privacy.nl

Regelmatig hebben wij Nederlandse juridische teksten die moeten worden omgezet naar het Engels en het Spaans. Wij krijgen vaak complimenten van onze buitenandse partners over de kwaliteit van de... Regelmatig hebben wij Nederlandse juridische teksten die moeten worden omgezet naar het Engels en het Spaans. Wij krijgen vaak complimenten van onze buitenandse partners over de kwaliteit van de vertaling door het gebruik van speciale uitdrukkingen etc in de tekst. Kwaliteit en snelheid zijn dit in orde!

anoniem

Deskundig en klantgericht vertaalbureau.

Th. Dekker

Professioneel, klantvriendelijk, prima vertaling

Goed en snel geholpen

RvdM

Ik kende All-Round al van het vorige notariskantoor waar ik werkte, daar lieten ze alles door All-Round vertalen. Nu gebruiken we hier ook alleen All-Round vanwege de goede vertalingen en de vlotte... Ik kende All-Round al van het vorige notariskantoor waar ik werkte, daar lieten ze alles door All-Round vertalen. Nu gebruiken we hier ook alleen All-Round vanwege de goede vertalingen en de vlotte service.

Snel, duidelijk en kwaliteit.

R.B. (notariskantoor)

Niet alleen waren de vertalingen perfect, dankzij jullie constructieve feedback konden wij ook onze Nederlandse modellen verbeteren. Jullie zijn echt All-Round!

P.R. Hoekstra, jurist

Zeer deskundig en professioneel vertaalbureau met kennis van (juridische) zaken!

Jacqueline de Groot

Mijn Engelse collega was erg onder de indruk van jullie Engelse vertaling van onze algemene leveringsvoorwaarden. Volgende keer weer naar All-Round!