Kwaliteit vertaling

Andrew Berth

Ik spreek hen al enkele jaren aan voor vertalingen en ben nog nooit teleurgesteld.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Snel. Gemakkelijk. Door online platform hoeven we geen mails heen en weer te sturen.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Hartelijk bedankt voor je geweldige review over ons vertaalbureau!
Hartelijk bedankt voor je geweldige review over ons vertaalbureau!
We zijn blij om te horen dat we je al die jaren tevreden bent over onze vertaalservice en we kijken ernaar uit om ook in de toekomst met je samen te werken!
Het team van Vertaalbureau Perfect

de Jong Intra Vakanties

Snel, perfect en accuraat!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Met name de snelheid, maar zeker ook de kwaliteit van de vertalingen.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor je geweldige review! We waarderen dat je zo tevreden bent met onze diensten. Snelheid is ons sterke punt, en het doet ons goed te horen dat je ook de kwaliteit van onze vertalingen... Bedankt voor je geweldige review! We waarderen dat je zo tevreden bent met onze diensten. Snelheid is ons sterke punt, en het doet ons goed te horen dat je ook de kwaliteit van onze vertalingen waardeert.
We kijken ernaar uit om in de toekomst weer met je samen te werken.

Burgersdijk Makelaars

Super snel en goed

Goede vertaling

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor jullie 'Perfecte' review :) ! Wat fijn dat jullie onze (vertaal)service zo positief waarderen. We kijken er erg naar uit om jullie weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke...

K Dental Partner in Specialties

In eerste instantie was het eindresultaat enigszins teleurstellend. Alle vakterminologie was in het Nederlands vertaald terwijl er in ons vakgebied veel algemene termen worden gebruikt die niet... In eerste instantie was het eindresultaat enigszins teleurstellend. Alle vakterminologie was in het Nederlands vertaald terwijl er in ons vakgebied veel algemene termen worden gebruikt die niet vertaald hoeven te worden. Ik vermoed dat de tekst is vertaald door iemand met net iets minder vakkennis dat ik had gehoopt. Gelukkig werd mijn klacht goed opgepakt en hebben ze dit netjes voor ons opgelost. Een volgende keer zal ik zeker weer een opdracht bij ze plaatsen.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

snelle reactie, duidelijk dashboard.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Wat jammer dat we niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. We pakken deze waardevolle feedback intern op om jullie bij een volgende vertaling nog beter van dienst te zijn.
Met...

GMB

Snel, communicatief goed, precies wat ik zocht

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Snel, duidelijk, communicatief goed en toch ruimte voor persoonlijk contact.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor jullie 'Perfecte' review :) ! Wat fijn dat jullie onze (vertaal)service zo positief waarderen. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor jullie klaar!
Met vriendelijke...

Janvanrheenen

Zeer goed wat ze zeggen doen ze

Service

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Wat fijn dat je tevreden bent over onze vertaalservice. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor je klaar.

Clean solutions Group

Razendsnel

korte communicatielijn

op dit moment geen tips

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Wat fijn om te horen dat jullie onze vertaalservice zo positief waarderen. We kijken er erg naar uit om jullie weer van dienst te mogen zijn.

Nvt

Fantastische snelle service

Snelheid , service

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze positieve feedback en beoordeling! We staan bij een volgende vertaling graag weer voor je klaar.

Particulier van den Barselaar

Professioneel en zakelijk. Correct afgehandeld.

Snelheid. Directe actie

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze positieve review. We kijken er erg naar uit om je weer van dienst te mogen zijn.

Unica

Perfecte en vriendelijke mensen