Kwaliteit vertaling

Duidelijk en klantvriendelijk

snelle levering

EMC Expo B.V.

Snelle reactie op offerte aanvragen, professioneel, prettig in gesprekken. Kortom een fijn bedrijf om mee samen te werken!

Snel en goede kwaliteit.

Alcedo

Per direct een spoedopdracht aanvaard en de zelfde dag het gewenste resultaat geleverd

Snelheid en kwaliteit

Academic Journals

Prettig correct

afspraak is afspraak

nee

Not real good

Not seen

Need improvement in professional skills

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Dear mrs Zhuang,
Dear mrs Zhuang,
Thank you for your message. We are very sorry to hear that you are not entirely satisfied with the translation. We have already contacted you to resolve this situation as soon as possible.
Kind regards,
Team Vertaalbureau Perfect

Wayne Parker Kent

Dit was mijn eerste samenwerking met Vertaalbureau Perfect. De service is ontzettend goed en snel. Ik had de vertaling een dag erna nodig en het is op tijd bij mij opgeleverd. Erg tevreden!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Het proces gaat heel soepel en snel (van offerte tot uitlevering). Daarnaast vind ik het fijn dat de offerte digitaal ondertekend kan worden en dat alles overzichtelijk in een persoonlijk account... Het proces gaat heel soepel en snel (van offerte tot uitlevering). Daarnaast vind ik het fijn dat de offerte digitaal ondertekend kan worden en dat alles overzichtelijk in een persoonlijk account staat.

Fijn bedrijf, prettig om mee samen te werken. De kwaliteit van de vertalingen is goed. Altijd bereikbaar, denken mee.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Prettige communicatie, vriendelijke en behulpzame medewerkers, snelle levering en sterke vertalingen.

Het zou prettig zijn om in te kunnen zien wat de status is van de vertaling.

Snelle levering van goede vertaalde teksten

duidelijke offerte + opleveringsmail

Misschien fijn om de verwachting aan te geven wanneer iemand teksten terug kan verwachten ivm planning :)

Stamitz Projectmanagement B.V.

Vertaling notulen.