Kwaliteit vertaling

Beeld en Geluid

Snelle hulp, duidelijke afspraken, goede vertaling

Duidelijke afspraken

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze positieve feedback en beoordeling! We hopen bij een volgende vertaalopdracht weer voor jullie klaar te mogen staan.

Jessica

Wij zijn erg blij de service van vertaalbureau perfect. Het contact en het leveren van de teksten gaat altijd soepel en snel. Waardoor wij snel kunnen schakelen voor onze klanten.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Snel en komen afspraken na.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor jullie positieve review! Wat fijn dat jullie onze service zo waarderen. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor jullie klaar!
Team...

Comevent

'Perfect' om mee samen te werken. Aangename werkwijze met een duidelijk overzicht in het persoonlijke profiel.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Zeer snelle feedback. Duidelijke afspraken. Correcte opvolging.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor jullie 'Perfecte' review :) ! Wat fijn dat jullie onze (vertaal)service zo positief waarderen. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor jullie klaar!
Met vriendelijke...

Neskrid4Allfeet

Zeer snelle reactie, offerte en uitvoering. Correcte prijs.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Snel op alle fronten. Alles online. Denken mee.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze review! Wat fijn dat jullie onze snelle reactie, offerte én de uitvoering zo waarderen. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor jullie klaar!
Met vriendelijke...

A,J,Vegter

Zeer plezierig.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Correct, snel en eenvoudig aan te vragen

N/A

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze positieve feedback! Erg fijn dat u onze samenwerking als plezierig heeft mogen ervaren en we hopen bij een volgende vertaalopdracht weer voor je klaar te mogen staan.
Met...

Provincie Utrecht

We hadden een haastklus, waarbij het ook nog relatief laat was voor ik de te vertalen tekst kon aanleveren. We hadden dit wel vooraf afgestemd. Het was een prettig gesprek en ze zijn hun belofte... We hadden een haastklus, waarbij het ook nog relatief laat was voor ik de te vertalen tekst kon aanleveren. We hadden dit wel vooraf afgestemd. Het was een prettig gesprek en ze zijn hun belofte meer dan goed nagekomen.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Prettige medewerker aan de telefoon die meedenkt.
Snelle reactie op mails.
Doen wat ze beloven.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze positieve feedback en top beoordeling! Ook als er haast is willen wij onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn! We hopen bij een volgende vertaalopdracht weer voor je klaar te... Bedankt voor deze positieve feedback en top beoordeling! Ook als er haast is willen wij onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn! We hopen bij een volgende vertaalopdracht weer voor je klaar te mogen staan.

Roelant Hollander

Positief, vriendelijke en duidelijke communicatie en service.

Goede service en uitleg.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze positieve feedback Sayhi! We hopen bij een volgende vertaalopdracht weer voor je/jullie klaar te mogen staan.
Met vriendelijke groet, Team Vertaalbureau Perfect

The Timemachine

Super bedrijf erg leuk contact via telefoon gehad en delen info opeen juiste manier

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

De snelheid en zeer professioneel

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Bedankt voor deze mooie beoordeling en positieve feedback! We hopen bij een volgende vertaalopdracht weer voor je klaar te mogen staan.
Met vriendelijke groet, Team Vertaalbureau Perfect

Stenga

Goede afspraken en snelle reactie van de Heer Boy Foks

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Ze zeggen wat ze doen, en ze doen wat ze zeggen ;)

Dianne

Snelle service!

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

We kwamen zelf maar op 90% van het vertalen van onze teksten. Nadat we naar onze teksten hebben laten kijken was ik echt verrast hoeveel beter het nog geworden is. Maar ook hoe fijn het is om met... We kwamen zelf maar op 90% van het vertalen van onze teksten. Nadat we naar onze teksten hebben laten kijken was ik echt verrast hoeveel beter het nog geworden is. Maar ook hoe fijn het is om met hun hulp, die puntjes op de 'i' te zetten.

Ik lees niet terug niet of ik op basis van de aangeleverde tips nog feedback/vragen mag stellen.