Jo

Heb nu 2x van de diensten gebruik gemaakt. De eerste keer ging feilloos maar de tweede keer ging de levering volledig mis. Drukwerk niet opgehaald, werd door vervoerder vervolgens niet afgeleverd.... Heb nu 2x van de diensten gebruik gemaakt. De eerste keer ging feilloos maar de tweede keer ging de levering volledig mis. Drukwerk niet opgehaald, werd door vervoerder vervolgens niet afgeleverd. Veel extra werk wat niet nodig zou moeten zijn.

Reactie Trainews Media:

Beste Jo,
Beste Jo,
Bedankt voor je reactie. Excuses dat het de 2e keer vervelend is verlopen. We hebben een aantal keren contact gehad, en helaas hebben we samen geconstateerd dat de fouten bij DHL plaatsvonden. DHL doet er alles aan om efficiënt te werken, maar helaas gaat dat af en toe mis. Op dit moment werken we aan een beter distributieproces, waar ook andere bedrijven dan DHL deel uit maken. De kern van ons nieuwe distributieproces is kwaliteit, flexibiliteit en snelheid. We hopen je reactie zo voldoende te hebben beantwoord.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, schroom niet om contact met ons op te nemen.

Makkelijk en goedkoop

Klantvriendelijk maar verspreiding later dan gepland

Reactie Trainews Media:

Beste Christy,
Bedankt voor je review op jullie order bij Verspreiden.com. Fijn dat jullie onze klantgerichte houding waarderen.
We kunnen nooit garanderen dat al het drukwerk netjes op...
Beste Christy,
We kunnen nooit garanderen dat al het drukwerk netjes op tijd verspreid wordt, dat is uiteraard wel ons streven. Iedere dag wordt er aan gewerkt om die kwaliteit van verspreiding te verbeteren. Desondanks zal altijd, bij iedere verspreidings-organisatie in Nederland het probleem blijven bestaan dat de uiteindelijke uitvoering in handen ligt van een heleboel bezorgers, waardoor het moeilijk is om controle en kwaliteit te garanderen. Op dit moment wordt er gewerkt aan een systeem waarmee bezorgers tot op huis niveau kunnen worden getraceerd. Dat zal ook duidelijke invloed hebben op de kwaliteit van de verspreiding.
Ondanks die ontwikkelingen hebben we de bezorgers aangesproken in jullie regio.
We hopen u later weer te mogen ontmoeten als klant op Verspreiden.com. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben mag u contact opnemen met support@verspreiden.com.
Met vriendelijke groeten,
Verspreiden.com