The Tree Company

Snel, klantvriendelijk

Stadsbeheer

Meerdere direct mailings.

ZorgpleinNoord

Een dikke vette 10+ voor Huibert. Hij heeft mijn probleem zijn probleem gemaakt en mij hierdoor helemaal ontzorgt. Daarnaast werden mijn verwachtingen meer dan overtroffen door de snelheid van... Een dikke vette 10+ voor Huibert. Hij heeft mijn probleem zijn probleem gemaakt en mij hierdoor helemaal ontzorgt. Daarnaast werden mijn verwachtingen meer dan overtroffen door de snelheid van antwoorden op mijn vragen. Huibert had op al mijn vragen een antwoord. En dit alles zonder dat vaststond of ik de bestelling zou plaatsen. TOP

KPN

Diverse Zendingen altijd naar wens

flanders horse event

Niet ok

Reactie Verspreiden.com:

Beste,
Beste,
Door een fout in de webshop kon uw product niet geleverd worden op het moment dat u vroeg. Dat vinden wij vervelend en hebben we u ook laten weten. De oplossingen die we daarvoor aangedragen hebben gaat u niet mee akkoord. Op uw verzoek is de bestelling geannuleerd en uw betaling teruggestort. We zijn uiteraard nog steeds bereid om u van dienst te zijn en u zo goed mogelijk te helpen. Neem daarvoor gerust contact met ons op.
Trainews Media

Jenda Massage

Bestellen gaat makkelijk

Reactie Verspreiden.com:

Hartelijk dank voor uw reactie! Excuus dat postcode 2161 niet meegenomen werd in de bestelmodule. Die fout gaan we verhelpen in de webshop. We nemen hem uiteraard wel op in de... Hartelijk dank voor uw reactie! Excuus dat postcode 2161 niet meegenomen werd in de bestelmodule. Die fout gaan we verhelpen in de webshop. We nemen hem uiteraard wel op in de huis-aan-huisverspreiding zoals besproken. I.v.m. Bevrijdingsdag was ons kantoor gesloten op 5 mei.