Yordi

Slechte communicatie, beloftes niet nakomen, je word absoluut niet serieus genomen.
Voelen zich niet verantwoordelijk als het naar ons gevoel niet geleverd is

Hoi Yordi,
Dank voor je feedback! Zoals ook al eerder gemeld in ons contact zijn de folders keurig verspreidt en hebben we deze bewijzen van Spotta ook aan je doorgestuurd.

Wij hebben Verspreiden.com een magazine (200gr) laten rondbrengen. Dat doen we dus nooit meer. Zeer slecht bezorgd en de overgebleven magazines zijn verdwenen. De schuld ligt bij hun onderaannemer... Wij hebben Verspreiden.com een magazine (200gr) laten rondbrengen. Dat doen we dus nooit meer. Zeer slecht bezorgd en de overgebleven magazines zijn verdwenen. De schuld ligt bij hun onderaannemer maar daar hebben wij niets mee van doen. Dat is hun verantwoording.

Ontmoetingscentrum De Huif

Konden de aangegeven levertijd niet waarmaken. Vervolgens twee weken te laat geweest met de dienstverlening. Ook zouden we in eerste instantie de folders af kunnen geven op locatie dichtbij.. Dit... Konden de aangegeven levertijd niet waarmaken. Vervolgens twee weken te laat geweest met de dienstverlening. Ook zouden we in eerste instantie de folders af kunnen geven op locatie dichtbij.. Dit kon ook niet waardoor we de folders op moesten sturen. (30 euro extra verzendkosten)

Voor ons de eerste dat wij een folder hebben laten verspreiden. Ging niet helemaal goed in het begin, maar alles is goed opgelost.

Goed, maar veel te duur

Goede en snelle afhandeling van de order

Mieke Jansen

Beste Verspreiden.com,
Op 30 januari 2017 heb ik bij uw bedrijf mijn bestelling geplaatst betreffende mijn flyer en het verspreiden ervan.
Deze werd door u gedrukt en zou bezorgd worden...
Beste Verspreiden.com,
Deze werd door u gedrukt en zou bezorgd worden in Bergeijk (Weebosch), Luyksgestel, Riethoven en Westerhoven. Bij mijn bestelling werd vermeld dat deze overal bezorgd zou worden in week 7, uitgezonderd de brievenbussen met een nee-sticker op (Wat logisch is...). Ik ging er dan ook vanuit dat alle andere adressen mijn flyer zouden ontvangen maar helaas was dit NIET het geval. Doordat ik familie en vrienden in de omgeving heb wonen heb ik dan ook aan verschillende mensen nagevraagd of ze mijn flyer hadden ontvangen. Dit was helaas niet het geval in volgende straten: Weerderdijk te Westerhoven, Princes Margrietstraat te Bergeijk, Burgemeester Magneestraat te Bergeijk en alle omliggende straten waar ik zelf woon. Namelijk de Treurenberg, Rund, Runderbochten en den hoornman te Bergeijk. Aangezien dit de dichtstbijzijnde straten zijn, had ik er natuurlijk wel op gehoopt dat deze mijn flyer ook zouden krijgen. En niet wetende hoe het zit met alle andere straten waar ik geen navraag heb kunnen doen... Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik betaal voor een verspreiding van een flyer en dit niet overal gebeurd... Verder was ik wel zeer tevreden over het drukwerk en zag mijn flyer er zeer mooi uit en was het papier van zeer goede kwaliteit.

voedingscoach Slank en Puur

Ik ben zeer ontevreden over de verspreiding van mijn flyers, veel zijn er niet bezorgd, het is niet adequaat opgelost

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor jullie reactie. Helaas ben je niet tevreden over onze diensten, dat vinden we erg vervelend. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice? 0113 - 70 02 12 of support@verspreiden.com. Je kunt vervolgens vragen naar Daniël. Ik zal proberen je zo goed mogelijk te helpen en te zorgen dat je weer een tevreden klant van ons wordt.
Team Customer service
Verspreiden.com

Er zaten witte randen om mijn flyers ondanks de afloop die ik had meegerekend en de flyers werden 3 dagen later bezorgd dan gezegd.

Beste Robin,
Beste Robin,
Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent over onze klantenservice en reactiesnelheid. We willen graag dat je over de diensten inhoudelijk ook tevreden bent. Op onze website communiceren we altijd dat de verspreiding plaats vindt vanaf een bepaalde datum. Daar mogen we ongeveer 3/4 dagen over doen. Dus de 3 dagen valt gewoon binnen onze diensten. Vervelen dat je het zo niet hebt opgevat.
De witte randen is natuurlijk een probleem wat opgelost moet worden. Je mag contact opnemen met Verspreiden.com op 0113 70 02 12 of support@verspreiden.com. Dan gaan wij het proberen op te lossen. Je mag refereren naar deze review.
Team Customer service
Verspreiden.com