Ton Koster

Uitstekende kwaliteit voor een lage prijs!

Marjoke Zweestra

Aanrader!!

Pizzeria de Jordaan

Slecht verspreid

Beste Pizzeria de Jordaan,
Beste Pizzeria de Jordaan,
Bedankt voor je reactie op de verspreiding. Een volledige verspreiding is wat wij streven en waar we aan werken om dat continu te verbeteren, echter kunnen we dat niet garanderen. Inmiddels hebben we met u contact gehad, en zijn we blij te vernemen dat jullie ons begrijpen. Een 100% volledige verspreiding is erg lastig, omdat de verspreiding door duizenden bezorgers gebeurt.
Voor jullie verspreidingsgebied hebben we een grotere steekproef gedaan als kwaliteitstest, dan de steekproef die jullie hebben gedaan. Hieruit is naar voren gekomen dat 15 van de 200 steekproeven jullie folder niet meer kon herinneren. 13 van deze 15 adressen vielen binnen 1 wijk. De bezorger in die wijk is daarop aangesproken. De resultaten van de test heeft u ontvangen van ons.
We hopen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld, en ontmoeten u graag opnieuw als klant op Verspreiden.com
Met vriendelijke groeten,

JP

Ze doen goed hun best

Beste JP,
Beste JP,
Bedankt voor je feedback en je overwegend goede beoordeling op Verspreiden.com. In alle 3 de gevallen betreuren we de situatie, maar helaas konden we als het gaat om levering en verspreiding daar zelf niet naar kijken. Over de aanpassing in het ontwerp is inmiddels contact gehad. Normaal zal altijd een aangepast ontwerp worden gecommuniceerd, helaas was dit niet het geval met jullie order. Dat is vervelend, zeker in deze samenloop van de omstandigheden.
We kunnen je meedelen dat we op dit moment werken aan een efficiënter distributieproces. Daarin staat kwaliteit, snelheid en flexibiliteit centraal. We hopen onze klanten ook in dienstverlening die wij uit handen geven nog beter te kunnen bedienen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hopen je vaker als klant terug te zien op Verspreiden.com. Als er nog vragen of opmerkingen zijn, schroom niet om contact met ons op te nemen.

Jo

Heb nu 2x van de diensten gebruik gemaakt. De eerste keer ging feilloos maar de tweede keer ging de levering volledig mis. Drukwerk niet opgehaald, werd door vervoerder vervolgens niet afgeleverd.... Heb nu 2x van de diensten gebruik gemaakt. De eerste keer ging feilloos maar de tweede keer ging de levering volledig mis. Drukwerk niet opgehaald, werd door vervoerder vervolgens niet afgeleverd. Veel extra werk wat niet nodig zou moeten zijn.

Beste Jo,
Beste Jo,
Bedankt voor je reactie. Excuses dat het de 2e keer vervelend is verlopen. We hebben een aantal keren contact gehad, en helaas hebben we samen geconstateerd dat de fouten bij DHL plaatsvonden. DHL doet er alles aan om efficiënt te werken, maar helaas gaat dat af en toe mis. Op dit moment werken we aan een beter distributieproces, waar ook andere bedrijven dan DHL deel uit maken. De kern van ons nieuwe distributieproces is kwaliteit, flexibiliteit en snelheid. We hopen je reactie zo voldoende te hebben beantwoord.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, schroom niet om contact met ons op te nemen.