8.2/10
8.2/10

Video Reviews

J.d.oudijk@gmail.com

Diversr zaken besteld, nu tuim een maand later is nog steeds niet alles geleverd.
Het printpapier kwam los in een grote doos aan en was dus verfrommeld en niet bruikbaar

Lever alles in een keer af ipv in meerdere sessies

Goedemiddag J.d.oudijk@gmail.com,
Dat is erg vervelend om te horen. Graag ontvang ik een ordernummer zodat ik na kan kijken wat hier verkeerd is gegaan.
Het klinkt alsof wij het pakket...
Goedemiddag J.d.oudijk@gmail.com,
Het klinkt alsof wij het pakket hebben overgedragen aan ons vervoerder, maar dat deze er vervolgens een zooitje van heeft gemaakt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit los ik uiteraard graag met je op.
Alvast bedankt voor het sturen van het bestelnummer.
Groeten,

Tts

Nog niets ontvangen

Geen idee

Betere communicatie

Simply 3d prints

Transport was drama. Artikel is uiteindelijk nooit geleverd. Pakket zou meerdere malen aangeboden zijn, nooit iemand gezien of gehoord.

Zorg dat transport op orde is

Goedemorgen,
Dank voor het delen van deze review, maar natuurlijk erg vervelend om te horen dat er door onze vervoerder meerdere keren is aangeboden, maar dat u niemand heeft gezien.
Wij...
Goedemorgen,
Wij gaan contact opnemen met onze vervoerder om dit zsm op te lossen. Uw order heb ik namelijk al teruggevonden.
Wij houden u op de hoogte vandaag.

A de Beer

Perfect.

Dat alles goed is verpakt

Nvt

I. Galjaard

Duidelijke website en snelle levering

Ruime keuze

lege capsules.com

Top! goed en snel

kwaliteit, snel geleverd

nee

Jansies

Goede levering

H.E.Holland

Zeer barre support, extra betalen voor een 24u levering ruim voor 23.59u op Donderdag, Vrijdag niets, Zaterdag niets (dan leveren we niet zegt Trunkrs) het zal Maandag worden, sorry/excuses... Zeer barre support, extra betalen voor een 24u levering ruim voor 23.59u op Donderdag, Vrijdag niets, Zaterdag niets (dan leveren we niet zegt Trunkrs) het zal Maandag worden, sorry/excuses hier/excuses daar, uiteindelijk Maandag...of toch weer niet, huh?! Extra betaald voor een snelle levering was het toch? Weer contact, weer hetzelfde verhaal, weer dezelfde reacties bij zowel VerpakkingenXL als bij Trunkrs...nee zit vandaag niet in de planning...WTF...het wordt dan wss morgen/Dinsdag reageert de telefoon/chat troela, alsof het de normaalste zaak vd wereld is; hallo!!! Jullie zijn een pakketdienst die pretendeert snel te leveren!!! Ik dacht dat de DPD kampioen was in het NIET TIJDIG leveren want daar kunnen ze er ook wat van maar daar weet je niet beter, nu betaal je extra bij en is het nóg erger. Ik heb het prul bestellinkje maar toegevoegd aan een lopende bestelling bij Amazon en weet dan zeker dat het er morgen is, al moet het van China komen, het is exact te volgen en van de 10 pakketjes is er mss 1 vertraagd maar dan wordt dat netjes gemeld, hier moet je zelf uitzoeken wat, wanneer, hoe en of het wel ooit aankomt.

haal die extra kosten van 2,50 voor 'bestellen voor 23.59u morgen in huis' asjeblieft van de site dan had ik iig nog voor PostNL of DHL kunnen kiezen

Goedemiddag H.E.Holland,
Het klinkt alsof wij het pakket hebben...
Goedemiddag H.E.Holland,
Alvast bedankt voor het sturen van het bestelnummer.
Groeten,

Patrick Bruggen

Top

Klantvriendelijke service

Reint Borstlap

Prima volgens afspraak

Contact mbt verzenden

Direct contact met bezorger.
Dit zodat de bezorger op de dag van bezorging flexibel kan reageren door bv een pakket ergens neer te kunnen zetten voordat dat is vastgelegd.
Zal voor...
Direct contact met bezorger.
Zal voor bezorger dubbel zijn..
Meer of minder werk?
Sowieso bezorgers beter betalen!