Video Reviews

A van Eck

Slecht

Zorg dat de voorraad klopt en zorg ervoor dat de klant zijn producten op tijd ontvangt

Peter Bravenboer

Snel en goed geregeld

Goed verpakt

L Debije

Zeer goede en snelle service. Klantvriendelijk en hulpbereid. Goede prijs, kwaliteit verhouding.

Als het niet gaat zoals verwacht dan wordt ervoor gezorgd dat je toch tevreden bent als klant.

Bij een tweede melding dat het product niet op voorraad is en later geleverd wordt. Wellicht even zelf actief richting klant helpen dit op te lossen.

EMM

ONPROFESSIONEEL, ZEER SLECHT BEDRIJF

NIETS

ALLES

Gilbert en Marie-Claire Debrauwer debrauwer

Zeer tevreden omtrent de ontvangen zending

voordelig tarief

Gijs Kapteijns

De producten zullen best goed zijn maar de bezorging door GLS is waardeloos. Weer niets ontvangen! GLS zegt adres onjuist. Op een of andere duistere wijze staat er Irenestraat 40 i.p.v. 41... De producten zullen best goed zijn maar de bezorging door GLS is waardeloos. Weer niets ontvangen! GLS zegt adres onjuist. Op een of andere duistere wijze staat er Irenestraat 40 i.p.v. 41 Inderdaad 40 bestaat niet want Irenestraat heeft alleen oneven nummers. Op de factuur etc. staat wel Irenestraat 41 Sint-Oedenrode. 5491KC41. De bezorger zal wel weer hebben zitten slapen want in de irenestr. zit een stukje woonerf tussen en waarschijnlijk heeft hij gewoon de weg gevolgd en dan rij je mauritsstraat in maar daar wonen wij niet. Dit is niet de eerste keer dat er wat mis gaat bij GLS. Met POSTnl nooit problemen. Ref.nr.PAK 72234 TEL. 06 21807719

Snelheid met afhandelen bestelling.

NIETS MEER VERZENDEN MET GLS!!!!

Ronald Schenk

Duidelijkheid

Bezorgtijd niet aangegeven

Martin Bego

Levering van product(en) zoals op website aangegeven.

Levering.

Geen.

LanaBandana Dogwear

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

epeet

De dozen zijn veel kleiner dan ik dacht, zeker niet hetzelfde als van verhuisfirma die dozen zijn zeker 4-5 cm breeder én hoger én dieper. teleurgesteld want nou kan ik m'n grote spullen nóg niet... De dozen zijn veel kleiner dan ik dacht, zeker niet hetzelfde als van verhuisfirma die dozen zijn zeker 4-5 cm breeder én hoger én dieper. teleurgesteld want nou kan ik m'n grote spullen nóg niet inpakken en mot ik weer naar verhuisfirma rijden

bestellin is gemakkelijk

de dozen zijn NIET het officiële verhuisdoosformaat dat klopt van niet die zijn 52x38x35!