8.2/10
8.2/10

Video Reviews

Awesome Shop

Goed contact, snell geleverd, goede assortiment

Levering, customer support

De prijs is niet de scherpste op de markt

auke

Goede communicatie, producten & prijzen

communicatie, producten & prijzen

X

Project Edu-PC

Toppers met een duurzaam hart en oog voor detail!

snelle levering
betaalbaar
goede service
snelle en vriendelijke reacties
beste prijs-kwaliteit
breed aanbod, ze bijna eigenlijk alles!
ze hebben zelfs...
snelle levering
betaalbaar
goede service
snelle en vriendelijke reacties
beste prijs-kwaliteit
breed aanbod, ze bijna eigenlijk alles!
ze hebben zelfs laptop-verzendverpakkingen!
mooie aanbiedingen
acties met cadeaus bij orders

The Sandman Coatings

Super slechte ervaring. Mijn bestelling wordt geleverd bij een shop. Ik ga om mijn 4 bestelde producten en ik krijg er maar drie. Ik bel vervolgens naar hen en nu vragen ze een pakketnummer van dat... Super slechte ervaring. Mijn bestelling wordt geleverd bij een shop. Ik ga om mijn 4 bestelde producten en ik krijg er maar drie. Ik bel vervolgens naar hen en nu vragen ze een pakketnummer van dat pakket. Wat ik niet gekregen heb. Ze zeggen dat hun vervoerder niet DHl is maar DPD. En dat ze dat niet kunnen terugvinden als ik mijn pakketnummer niet weet.

niets

niets

Frank Achterbos

Rol bubbeltjesfolie binnen 1 dag op Texel. Zo snel niet eerder meegemaakt, bedankt mensen van VerpakkingenXL

Flip Claessens

Fijn contact met de klantenservice, snelle levering, groot assortiment

Goede klantenservice

Track and trace van de producten die met Ben Becker komen. Gisteren op 2 minuten het transport gemist, terwijl GLS er 20 minuten eerder was met de andere helft van de bestelling maar ik daar wel van... Track and trace van de producten die met Ben Becker komen. Gisteren op 2 minuten het transport gemist, terwijl GLS er 20 minuten eerder was met de andere helft van de bestelling maar ik daar wel van op de hoogte was door de track and trace.

ruth de krijger

Ok

Antwoord op mails

Tracking nummer zodat je weet wanneer je levering toe komt.
De pizzadozen zijn zeer zwak van karton kwaliteit voor de prijs van 1€per doos mag dat wel beter

Coen

Altijd voor mekaar

Altijd voor mekaar

GEEN

J.d.oudijk@gmail.com

Diversr zaken besteld, nu tuim een maand later is nog steeds niet alles geleverd.
Het printpapier kwam los in een grote doos aan en was dus verfrommeld en niet bruikbaar

Lever alles in een keer af ipv in meerdere sessies

Reactie VerpakkingenXL:

Goedemiddag J.d.oudijk@gmail.com,
Dat is erg vervelend om te horen. Graag ontvang ik een ordernummer zodat ik na kan kijken wat hier verkeerd is gegaan.
Het klinkt alsof wij het pakket...
Goedemiddag J.d.oudijk@gmail.com,
Het klinkt alsof wij het pakket hebben overgedragen aan ons vervoerder, maar dat deze er vervolgens een zooitje van heeft gemaakt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit los ik uiteraard graag met je op.
Alvast bedankt voor het sturen van het bestelnummer.
Groeten,
^Klantenservice VerpakkingenXL