Video Reviews

Van Ettinger

Vlotte levering

Vlotte reactie

Gauthier Creupelandt

Altijd zeer tevreden, snelle levering, goede producten.

Levering en kwaliteit is uitstekend

Geen tips of verbeterpunten.

Jean-Paul Verbeeck

Zeer snelle levering, heel correcte prijs

snelle levering

Luca Mallia Milanes

Good customer care - even though order arrived later than expected and damaged, the team immediately dealt with my issue and solved the problem.

Top customer service

Possibly packing boxes in one large outer box. Have seen this with other companies and it kept the boxes in better condition.

André Farla

Een scherp prijs

De prijs en de uitgebreide assortment !

Verwachting levering in een bestel opdracht melden of een apart mail voor sturen.

Reactie VerpakkingenXL.nl:

Bedankt voor de review. Deze worden wel per e-mail verstuurd, is deze misschien in de spamfolder terecht gekomen? Ik zal je in ieder geval vast een track & trace per e-mail sturen voor de... Bedankt voor de review. Deze worden wel per e-mail verstuurd, is deze misschien in de spamfolder terecht gekomen? Ik zal je in ieder geval vast een track & trace per e-mail sturen voor de nalevering! Fijne dag verder.

Ellen Polman

Okee

Netjes gekregen

Postbedrijf inlichten dat ze het niet in brievenbus moeten stoppen want dat past niet

Reactie VerpakkingenXL.nl:

Vervelend dat de vervoerder het pakket in de brievenbus heeft gestopt terwijl dit eigenlijk niet past. Zou u indien het product is beschadigd een foto willen mailen naar info@specishops.nl
Zodra...
Zodra dit is gedaan, gaan wij de klacht doorzetten naar DHL.
Excuses voor het ongemak.

Sije Dijkstra

Prima Product, Goed verpakt,Snelle Levering

Prima Product, Goed verpakt,Snelle Levering

Ruud

Prima bedrijf. Noppenfolie besteld. Snel geleverd, goed verpakt en voldoet aan de beschrijving.

Adequaat en komt afspraken na. Prima product tegen een goede prijs.

Eric Deneve

Nog niks ontvangen zondag besteld

vlottere levering

Reactie VerpakkingenXL.nl:

In deze week hadden wij inderdaad wat problemen met zendingen naar België waardoor de levering helaas wat langer kan duren dan u van ons gewend bent, excuses hiervoor! Inmiddels is het probleem... In deze week hadden wij inderdaad wat problemen met zendingen naar België waardoor de levering helaas wat langer kan duren dan u van ons gewend bent, excuses hiervoor! Inmiddels is het probleem verholpen.

Booksels

Helemaal naar wens