L

Snelle service. Alleen snapte ik d3 bevestiging mail niet dat het product niet op voorraad was ik kreeg het nl. Gewoon op dezelfde dag als eerst aangegeven was geleverd.

Snelle verzending

Mail klopte niet

Fajga Szmulerwicz

Zowel de bezorgdatum als het bezorgadres waren verkeerd, ik ben niet tevreden over dit bedrijf.

nee

het bestelformulier lezen en doen wat er staat.

alles, vlotte service en goede producten!

nee

agaf timmermans

Ik kreeg een melding dat de enveloppen nog niet leverbaar waren. Ik had daar een vraag over en kreeg meteen antwoord. Daarna zijn de enveloppen snel en goed geleverd. Ervaring is dus prima

de communicatie was prima

Goede prijs, goede producten. Snelle bezorging ook al was een product niet op voorraad.

Goed kwaliteit

Tip top in orde,en vlug

vlugge levering

Perfect buy nl

Goedkoop bestelde altijd 100 dozen helaas hebben ze de aantallen verhoogt wat voor mij nog niet rendabel is om te kopen

M. Cildir

In eerste instantie begon het niet goed. gewenste formaat materiaal niet in de voorraad. Vervolgens goed opgepakt en is er een sample geregeld wat overigens goed is bevallen . Afspraak is nu dat... In eerste instantie begon het niet goed. gewenste formaat materiaal niet in de voorraad. Vervolgens goed opgepakt en is er een sample geregeld wat overigens goed is bevallen . Afspraak is nu dat wij een artikelnummer krijgen voor de door ons gewenste formaat 120 mm /100 meter gerecycled noppenfolie. Dus ik hoop dat we een goede samenwerking tegemoet gaan.

Met vriendelijke groet
M. Cildir
Technisch Manager Rotocoat

Vriendelijke medewerkers

Voorraad verschillende formaten hoeveelheid

schippers

Super snel geleverd zoals altijd
goede prijs en kwaliteit is prima

snel geleverd super kwaliteit