Verhuisdozen besteld. Zou 2 dagen later bij PostNL-punt opgehaald kunnen worden. Na 3 dagen nog geen bericht contact opgenomen en toen bleken ze nog binnen te moeten komen. Ze zouden bericht hebben... Verhuisdozen besteld. Zou 2 dagen later bij PostNL-punt opgehaald kunnen worden. Na 3 dagen nog geen bericht contact opgenomen en toen bleken ze nog binnen te moeten komen. Ze zouden bericht hebben gestuurd maar deze is niet terug te vinden, ook niet in de spamfolder. Omdat ik de dozen de ochtend erna nodig had heb ik ze bij een andere plek moeten ophalen.

Via chat bereikbaar

Beperkte kennis op de chat zoals de dikte van een doos onuitgevouwen

Zeer snelle verzending en goede kwaliteit produkten.

Vintage Netherlands

Top! Super!

Snel goedkoop accuraat

Duidelijk, snel en goede levering!

Alles staat duidelijk op de website, betaling gaat snel. Gratis verzending!

levertijden ook in de middag in plaats van alleen in de ochtend.

Goed!

niet echt alles ok

nvt

Harm Garrelds

Dit is mijn 1e ervaring met dit bedrijf tenzij deze voorheen in Oldenzaal in de buurt van van Gils zat. Daar heb ik ook goede ervaringen mee gehad. Ik kom zeer zeker weer terug en misschien is het... Dit is mijn 1e ervaring met dit bedrijf tenzij deze voorheen in Oldenzaal in de buurt van van Gils zat. Daar heb ik ook goede ervaringen mee gehad. Ik kom zeer zeker weer terug en misschien is het iets om op te halen. Woon zelf in Hengelo en weet waar deze vestiging staat.

Eerlijke prijs

Hoeft niet hoor; ik vind het uitstekend

Super fijne service!

John

Snelle afhandeling en voorstel tot een evenwaardig product omdat het product dat ik wou kopen niet direct leverbaar was.

Goede communicatie, directheid en soepel in de verwerking van orders.

Wolter

Maar de klantenservice heeft t uitstekend opgelost. Ik kreeg vervanging product zonder bijbetaling. Ik had noppenfolie besteld. Helaas niet op voorraad. Vervelend, maar kan gebeuren.
Echt top service!
En ook zeer snel geregeld en bezorgd allemaal.

Klantenservice heeft mij uitstekend en vriendelijk geholpen.