Monique

Goede producten. Snelle levering!

Nab Monique

Mooie producten. Makkelijk te verwerken. Goede kwaliteit. Blijft goed zitten.

Beschrijf hier uw ervaring

Info op website klopt met de ontvangen producten. Snelle levering. Goed verpakt. Goede kwaliteit.

Nathalie steinbach

Super goede service

Patricia

Snelle levering, goed materiaal

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk en snelle levering.

Jewel

Jammer dat retouren “tegen betaling” is.

Snelle levering , goede producten

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Goede morgen mevrouw Granville,

Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn dat u ons laat weten wat u van onze producten en diensten vindt!
Uw beoordeling begrijpen we dat u het jammer vindt, dat de retouren niet kosteloos worden aangeboden. We begrijpen uw teleurstelling aangezien onze retourbeleid en lichten het graag verder voor u toe.
Veronica NAIL-PRODUCTS profileert zich als bedrijf met zeer scherpe producttarieven het hele jaar door en zeer snelle leverbelofte! Beide genoemde aspecten gaan helaas niet samen met de kosteloos retourbeleid. Aangezien we ons bewust zijn van dit aspect gaan we binnenkort graag aan onze klanten een gereduceerd tarief voor de retourzending aanbieden en op deze wijze een gedeelte van het verzendtarief ook te dragen.
Bij vragen of onduidelijkheden kunt u ons altijd e-mailen naar contact@veronicanailproducts.nl of een WhatsApp bericht sturen naar 06-58958959.

We vinden het belangrijk, dat onze klanten tevreden zijn en zijn u graag van dienst. Twijfel nooit om contact met ons op te nemen als u vragen heeft. U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.

Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS

Marina van Gelder

Zeer snel!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Veel vijlen zijn uitverkocht, jammer.

Neslihan Car- iz

Nette en snelle levering en geen hoge bezorgkosten

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering,, ik heb voor het eerst besteld.

Mokaka

Normaal

Laura

Snelle levering, duidelijke omschrijving.

Beschrijf hier uw ervaring

De nagellijm gaat binnen een dag al los, ik heb dan ook geen eigen nagels meer, dus het heeft weinig houvast.
De nepnagels op mijn tenen zijn na het lakken niet van echt te onderscheiden!

Lia

De producten zijn fijn in gesprek die ik heb besteld.

Zeer snelle levering