Linda Van hinthem

Snel bezorgd en voor een mooie prijs een complete set met duidelijke instructies

Superrrrr

Goede producten

goede service

Parrafine bad aangeschaft - het smelten van de parrafine is alvast gelukt echter bij de zet is er een collageen creme bij geleverd en ik durf niet goed zo maar een handcreme te gebruiken

Beschrijf hier uw ervaring

parrafine bad aangeschaft - het smelten van de parrafine is alvast gelukt echter bij de zet is er een collageen creme bij geleverd en ik durf niet goed zo maar een handcreme te gebruiken

Bea Riedijk

Makkelijke website, snelle levering, goed prijs kwaliteitverhouding.

Zeer tevreden

Supersnelle bezorging van producten en dat in drukke tijden.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede producten en snelle bezorging

marion

Snelle levering van het parafine bad en parafine olie

snelle levering

Veronique Talboom

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit en snelle service

Danielle Doerga

Super snelle levering

Kristina Gerrits

Ik kan dit moeilijk beoordelen omdat het nog steeds niet binnen is. Dus of ik zeg nu dat ik jullie een slechte site vind of het moet maar zijn dat het snel hier is.

Met groet,

Met groet,

Kristina Gerrits

Is niet binnen.

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Goede morgen mevrouw Gerrits,

Goede morgen mevrouw Gerrits,

Bedankt voor uw beoordeling! We waarderen zeer, dat u de tijd en moeite hebt genomen om onze producten en diensten te beoordelen. Uw beoordeling is dan ook net onder onze aandacht gebracht.
Na het lezen van uw beoordeling concluderen we dat u vragen heeft m.b.t. de levertijd van uw bestelling. We kunnen ons voorstellen, dat de vertragingen bij PostNL in deze bijzondere tijden bij u als klant op dit moment veel vragen oproepen. Zoals ik kan zien, is uw bestelling op dezelfde dag van bestelling door ons overgedragen aan PostNL.
PostNL loopt helaas veel vertraging op gezien er nu enorm veel pakketten door de landelijke lockdown vanaf 14 december en Kerstdagen moeten worden verwerkt. Daarbij is er helaas door het SARS-CoV-2 virus ook minder bezetting aanwezig is bij PostNL.
Deze situatie zoals er nu voor ligt treft ons allemaal en we zijn nog steeds erg dankbaar dat PostNL alle werkzaamheden voortzet. We vinden dan ook dat we allemaal begrijp moeten kunnen hebben voor de dienstverlening, ook al wordt deze beperkt.
Voor nu wensen we u graag een fijne zondag toe en hopen van harte dat u uw zending snel mag ontvangen.
Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op!
U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS