Kim Nelissen

Ik vond het een super snelle levering, alleen jammer dat het kwastje geen 'acrylkwastje' is en naar 4/5 nagels al niet meer te gebruiken is. Nageltips naar keuze maar nooit kunnen kiezen ? Waardoor... Ik vond het een super snelle levering, alleen jammer dat het kwastje geen 'acrylkwastje' is en naar 4/5 nagels al niet meer te gebruiken is. Nageltips naar keuze maar nooit kunnen kiezen ? Waardoor ik nu witte tips heb gekregen. Jammer.

Beschrijf hier uw ervaring

Voor de rest was het een prima startersset.

CHCG van Lier

Product was goed verpakt zag er keurig uit ben er heel blij mee. Bedankt voor de attentie ben er blij mee.

Beschrijf hier uw ervaring

Gelijk mail reactie dat het product verstuurd was door jullie . Vrijdags besteld Maandag in huis i.v.m drukte corona. Werden goed op de hoogte gehouden door post NL.

juliette manders

De producten zijn van goede kwaliteit, ik had opzetstukjes voor een elektrische vijl gekocht. Deze zaten alleen los in het doosje wat heel erg vervelend was en ze helemaal vies zijn geworden. De producten zijn van goede kwaliteit, ik had opzetstukjes voor een elektrische vijl gekocht. Deze zaten alleen los in het doosje wat heel erg vervelend was en ze helemaal vies zijn geworden.

Het bedrijf heeft contact opgenomen en er is gezocht naar een passende oplossing.

Nadine

Super snelle levering en goede kwaliteit!

Beschrijf hier uw ervaring

Super snelle levering en goede kwaliteit!

Wendy Seij

Mooie producten van goede kwaliteit!

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie producten, van goede kwaliteit! Alleen jammer dat er op het moment niet veel op voorraad is. Hopelijk komt hier snel verandering in. Alles netjes verstuurd en verpakt in sterke doos. En een... Mooie producten, van goede kwaliteit! Alleen jammer dat er op het moment niet veel op voorraad is. Hopelijk komt hier snel verandering in. Alles netjes verstuurd en verpakt in sterke doos. En een snelle levering!

Anita Lammers

Al meerdere bestellingen gedaan. Altijd snelle levering en prima producten

Snelle levering. Goed verpakt. Blij met de producten

Maryna Bychyk

Eerste ervaring

Beter Veronika

Cassandra Stas

1ste aankoop

Producten heel tevreden mee

Lotus Banen

Ik heb de nail tips en de nail glue besteld. Beide producten via Bol.com maar voortaan ga ik dit direct bestellen op jullie website.
Goede kwaliteit en heel snel afgeleverd!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit! Netjes ingepakt! Snel geleverd! En nog zelfs een kleinigheidje in het pakketje! Top top top! Ga zo door!

Nadine Roskams

Het bestelde product voldoet volledig aan de verwachtingen

Snelle levering was top