S.

Bestelling was vlot....communicatie vind ik slecht en traag

Beschrijf hier uw ervaring

Product niets op aan te merken...terugkoppeling communicatie bij contact zoeken kan beter!

Reactie Veronicanailproducts.nl:

Goedemiddag mevrouw Terlouw,
Bedankt voor uw beoordeling! We waarderen zeer, dat u de tijd en moeite hebt genomen om onze producten en diensten te beoordelen.
Na het lezen van uw beoordeling...
Goedemiddag mevrouw Terlouw,
Na het lezen van uw beoordeling concluderen we dat u teleurgesteld bent over de communicatie. Ook geeft u aan dat de communicatie naar uw mening traag verliep. Gelukkig bent u tevreden de snelheid van de bezorging ;-).
Onmiddellijk na ontvangst van de beoordeling heb ik de gevoerde communicatie erbij genomen en zie, dat de eerste email binnen 3 uur is beantwoord en uw tweede email de volgende dag. We kunnen dan ook om deze reden de inhoud van uw beoordeling goed begrijpen.
Zoals mijn collega al in de email heeft uitgelegd, heeft u uw correspondentie, om een door ons onbekende reden, gevoerd via Marktplaats. Marktplaats verbergt echter de emailadressen van de gebruikers, waardoor onze reactie mogelijk niet bij u is aangekomen. Dit is tevens aan u uitgelegd in onze email van 1 september 07:45 uur. Ook de orderbevestiging, waarnaar u per email heeft gevraagd, is in orde afgeleverd op het door u vermeld emailadres.
De wijze van uw communiceren ligt helaas niet in onze risicosfeer.Het lijkt het dan ook op, dat de door u gemelde problemen voortvloeien uit uw eigen handelen. Jammer, dat het zo gelopen is.
Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op!
U kunt altijd rekenen op een snel, informatief en helpend antwoord van ons team.
Met vriendelijke groeten,
Team Veronica NAIL-PRODUCTS

Beschrijf hier uw ervaring

Had een lamp nodig voor de insectenlamp. Lamp snel geleverd.

Mailfashion by Milka

Super fijn

Yente

Supersnel!

Beschrijf hier uw ervaring

Supersnelle levering, inderdaad gisteren besteld en vanmiddag al hier aangekomen!

Garbonails@hotmail.com

Goed product mijn favoriete jel

Blijf 4 weken zitten

Jill Gilgemijn

Top producten de primer

Super om mee te werken

Magdalena

Zeer tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb de clear gel besteld. Dag erop aangebracht, en nu naar 3 weken zit ie nog steeds goed. Op een nagel een klein schuurtje, maar aangezien dat ik de hele dag door met mijn handen werk vind ik... Ik heb de clear gel besteld. Dag erop aangebracht, en nu naar 3 weken zit ie nog steeds goed. Op een nagel een klein schuurtje, maar aangezien dat ik de hele dag door met mijn handen werk vind ik het geen ramp. Gel is ook makkelijk om aanbrengen en loopt niet uit tegen mijn nagelriemen. Voor dit prijs is het zeker een aanrader.

Goed en snel

Goed en snel